2008-03-09, 17:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nat0n
opiater så orkar du inte bli aggressiv

roppar + sprit så blir vandaliseringen roligare, mer fart helt enkelt

tjack så är du mer än ganska social med alla även om du inte känner dom

thx blir nog lite roppar o sprit till helgen då hehe
Citera
2008-03-09, 17:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AD/HD
hehe då så, ska vi se vad som passar mig

Jag är en kille som för det mesta är ganska lugn, men kan ibland också bli väldigt aggresiv om jag inte får som jag vill. Lyssnar också på hårdrock tex maiden, metallica, guns n roses men också lite äldre rock såsom jimi hendrix och liknande Brukar också tycka det är ganska kul att vandalisera (vet att det är fel bespara mig eran moralpredikan ) Är ganska social med folk jag känner, men håller mig oftast undan folk som jag inte känner o blir lätt irriterad på dom. På fritiden gillar jag att hänga med polarna, spela gitarr o lyssna på musik

Har förövrigt bara testat cannabis som ja tyckte var riktigt nice

så, vilken drog skulle ni tro passar mig bäst?

Oh Jimi Hendrix! O GnR!
Lirar du gitarr och andra kreativa saker så funkar ju röka bra! Känner själv att man kan låta tankarna flöda friare och kommer på massor med bra idéer!
Lite tyngre musik, dvs inte hårdrocksballader gör sig jävligt bra med tjack även där! Är man mera åt ballad-hållet så kanske neråt, sub/tram.

Jag tycker du ska prova tjack först och främst!

(känns som det enda jag rekomenderar! )
Citera
2008-03-09, 18:00
Medlem
Absinthias avatar
Det är lite knepigt att säga, med tanke på att jag inte känner dig. Själv var man tvungen att prova sig fram lite innan man hittade sin favorit. Men en välrullad spliff rekommenderas varmt. Det är inte alltför tungt heller.
Citera
2008-03-09, 18:04
Medlem
Nemesis1s avatar
Vilken drog rekommenderar ni åt denna person:

Utseende/fysik: En ung man en bit över 20-sträcket, ca 175 cm och 50 kg, midjelångt brunt hår, rött helskägg, blåa ögon

Temperament/psyke: Energisk, väldigt social och ganska högljudd, skämtar mycket, snål och sparsam när det gäller pengar, har en del mentala avvikelser som ADHD och Asperger och en del tendenser till paranoia, hypokondri och kontrollbehov, är annars både fredlig och hederlig

Miljö: Utbildad inom "audiovisuell kommunikation" (filmskapande, TV, radio, journalism, etc), bor i en hyrd två tillsammans med sin sambo, har bra kontakt med familjen från sin mammas sida, har ganska många bekanta med liknande intressen som han själv

Intressen och åsikter: Skriver både prosatext och dikter, har t.ex. skrivit över 100 låttexter och en postapokalyptisk bok, spelar en hel del dataspel och ser på mycket filmer, spenderar väldigt mycket tid på internet, läser mycket musik- och serietidningar och en del böcker, skapar också en del musik själv, lyssnar på alla musikstilar men främst olika typer av rock och metal, favoritbandet är Hawkwind, är liberal när det gäller politik

Nu får ni rekommendera lämpliga droger åt en sådan person!
Citera
2008-03-09, 18:10
Medlem
xen1cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1

Utseende/fysik: En ung man en bit över 20-sträcket, ca 175 cm och 50 kg, midjelångt brunt hår, rött helskägg, blåa ögon

Temperament/psyke: Energisk, väldigt social och ganska högljudd, skämtar mycket, snål och sparsam när det gäller pengar, har en del mentala avvikelser som ADHD och Asperger och en del tendenser till paranoia, hypokondri och kontrollbehov, är annars både fredlig och hederlig

Miljö: Utbildad inom "audiovisuell kommunikation" (filmskapande, TV, radio, journalism, etc), bor i en hyrd två tillsammans med sin sambo, har bra kontakt med familjen från sin mammas sida, har ganska många bekanta med liknande intressen som han själv

Intressen och åsikter: Skriver både prosatext och dikter, har t.ex. skrivit över 100 låttexter och en postapokalyptisk bok, spelar en hel del dataspel och ser på mycket filmer, spenderar väldigt mycket tid på internet, läser mycket musik- och serietidningar och en del böcker, skapar också en del musik själv, lyssnar på alla musikstilar men främst olika typer av rock och metal, favoritbandet är Hawkwind, är liberal när det gäller politik

Lite tjack när adhd:n sätter in. Annars är detta nog en typisk meskalinare
Citera
2008-03-09, 18:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1

Naturligt rött helskägg innebär väl att man är "ginger", och då inte kan vara blåögd?
Kul endå att du tar upp utséendet!
Om denne personen gillar umgås med folk på ovanstående beskrivna sätt så lär ju tjack ta det till en helt annan nivå?
Samt dikterna och musiken, där är det ju helt klart röka, o kanske LSD, saker dom påverkar tankesättet!
Tiden på internet blir nog skönare utav nån neråtdrog.

Hehe naej jag vet inte, utgår nog för mycket från vad jag personligen skulle föredra!
Citera
2008-03-09, 18:52
Medlem
Energis avatar
Vad skulle passa mig tror ni då?

Är rätt så blyg av mig. För den mesta tiden är jag hemma och kollar runt på internet eller tittar på en film. Men är såklart också med vänner men inte lika ofta som jag är hemma.
Lyssnar på gammal rock till exempel beatles. Tycker om att fundera om saker och ting. Känner inget behov att direkt göra något utan kan ligga ner och bara låta tankarna skena iväg. Tycker om att sova länge också.

Känner mig inte deprimerad på något sätt.
Citera
2008-03-09, 19:27
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR_Robin_89
Naturligt rött helskägg innebär väl att man är "ginger", och då inte kan vara blåögd?
Äsch, jag var förvirrad då jag skrev... Det är inte rött utan har bara en rödaktig brun färg jämfört med hårfärgen...
Citat:
Ursprungligen postat av IngenFantasi123
varför pratar du om dig själv i tredje person?
För att de flesta här redan vet vad jag gillar, så jag vill att folk skall fästa mer uppmärksamhet på vad de tror att en sån som jag kan tänkas ta...
Citera
2008-03-09, 20:16
Medlem
Bestinnans avatar
Ålder och vikt: Är 18 år och väger 74 kilo
Arbete: Pluggar
Personlighet: Är ganska lugn och har lätt för att skratta. Men när jag blir arg så blir jag också jävligt arg. Är aldrig långt från att argumentera med näven. Umgås gjärna med vänner men har inget emot att vara hemma en fredagskväll. Snål.
Musiksmak: Lyssnar oftast på techno och iland kan det bli svensk hiphop.
Bor: Hemma med familj, västra stockholm.
På fritiden: Gymmar och tränar thaiboxning

Vad för drog kan passa?
Citera
2008-03-09, 20:27
Medlem
Absinthias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energi
Vad skulle passa mig tror ni då?

Är rätt så blyg av mig. För den mesta tiden är jag hemma och kollar runt på internet eller tittar på en film. Men är såklart också med vänner men inte lika ofta som jag är hemma.
Lyssnar på gammal rock till exempel beatles. Tycker om att fundera om saker och ting. Känner inget behov att direkt göra något utan kan ligga ner och bara låta tankarna skena iväg. Tycker om att sova länge också.

Känner mig inte deprimerad på något sätt.

Cannabis, skulle jag säga. På det finns det nästan ingenting bättre än att bara slappa och titta på en film. Plus att tankarna skenar iväg utav bara fanders.
Citera
2008-03-09, 20:29
Medlem
lockbetets avatar
Utseende: Ganska så stor, Väger ca 80-85kg och är 189.
Personlighet: Rätt så blyg till en börjar, men när jag börjar vänja mig är jag världens pratkvarn.Gillar att slösa pengar, viker mig inte undan för utmaningar.I princip
Lyssnar på: Jazz, reggae, hiphop, rnb, trance, house
Gör om dagarna: Är ofta hemma mitt på dagarna och kollar på film och slappar
Citera
2008-03-09, 20:57
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestinnan
Ålder och vikt: Är 18 år och väger 74 kilo
Arbete: Pluggar
Personlighet: Är ganska lugn och har lätt för att skratta. Men när jag blir arg så blir jag också jävligt arg. Är aldrig långt från att argumentera med näven. Umgås gjärna med vänner men har inget emot att vara hemma en fredagskväll. Snål.
Musiksmak: Lyssnar oftast på techno och iland kan det bli svensk hiphop.
Bor: Hemma med familj, västra stockholm.
På fritiden: Gymmar och tränar thaiboxning

Vad för drog kan passa?
Du låter som en sådan typ som partyknarkar cannabis, ecstasy, alkohol och psykedelier...
Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet
Utseende: Ganska så stor, Väger ca 80-85kg och är 189.
Personlighet: Rätt så blyg till en börjar, men när jag börjar vänja mig är jag världens pratkvarn.Gillar att slösa pengar, viker mig inte undan för utmaningar.I princip
Lyssnar på: Jazz, reggae, hiphop, rnb, trance, house
Gör om dagarna: Är ofta hemma mitt på dagarna och kollar på film och slappar
Amfetamin och kokain låter som dina droger...

Men nu får fler berätta vad denna person kan tänkas gå på:

Utseende/fysik: En ung man en bit över 20-sträcket, ca 175 cm och 50 kg, midjelångt brunt hår, helskägg med lite rödbrun ton, blåa ögon

Miljö: Utbildad inom "audiovisuell kommunikation" (filmskapande, TV, radio, journalism, etc), bor i en hyrd tvåa tillsammans med sin sambo, har bra kontakt med familjen från sin mammas sida, har ganska många bekanta med liknande intressen som han själv

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in