Citat:
Ursprungligen postat av Bestinnan
Ålder och vikt: Är 18 år och väger 74 kilo
Arbete: Pluggar
Personlighet: Är ganska lugn och har lätt för att skratta. Men när jag blir arg så blir jag också jävligt arg. Är aldrig långt från att argumentera med näven. Umgås gjärna med vänner men har inget emot att vara hemma en fredagskväll. Snål.
Musiksmak: Lyssnar oftast på techno och iland kan det bli svensk hiphop.
Bor: Hemma med familj, västra stockholm.
På fritiden: Gymmar och tränar thaiboxning
Vad för drog kan passa?

Du låter som en sådan typ som partyknarkar cannabis, ecstasy, alkohol och psykedelier...
Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet
Utseende: Ganska så stor, Väger ca 80-85kg och är 189.
Personlighet: Rätt så blyg till en börjar, men när jag börjar vänja mig är jag världens pratkvarn.Gillar att slösa pengar, viker mig inte undan för utmaningar.I princip
Lyssnar på: Jazz, reggae, hiphop, rnb, trance, house
Gör om dagarna: Är ofta hemma mitt på dagarna och kollar på film och slappar
Amfetamin och kokain låter som dina droger...
Men nu får fler berätta vad denna person kan tänkas gå på:
Utseende/fysik: En ung man en bit över 20-sträcket, ca 175 cm och 50 kg, midjelångt brunt hår, helskägg med lite rödbrun ton, blåa ögon
Temperament/psyke: Energisk, väldigt social och ganska högljudd, skämtar mycket, snål och sparsam när det gäller pengar, har en del mentala avvikelser som ADHD och Asperger och en del tendenser till paranoia, hypokondri och kontrollbehov, är annars både fredlig och hederlig
Miljö: Utbildad inom "audiovisuell kommunikation" (filmskapande, TV, radio, journalism, etc), bor i en hyrd tvåa tillsammans med sin sambo, har bra kontakt med familjen från sin mammas sida, har ganska många bekanta med liknande intressen som han själv
Intressen och åsikter: Skriver både prosatext och dikter, har t.ex. skrivit över 100 låttexter och en postapokalyptisk bok, spelar en hel del dataspel och ser på mycket filmer, spenderar väldigt mycket tid på internet, läser mycket musik- och serietidningar och en del böcker, skapar också en del musik själv, lyssnar på alla musikstilar men främst olika typer av rock och metal, favoritbandet är Hawkwind, är liberal när det gäller politik