Vanligt... som dom andra skriver ocks.
Jag tar ganska mycket Treo (vanliga d) och en period hade jag sdana satans besvr. Inget pip men susningar. Frst fattade jag inte att det var i skallen jag hrde det... trodde det var en tvttmaskin eller ngot som gick

Fr det fortfarande ibland... Zoomar typ... zoom, zoom, zoom, zoom....
Jag dricker vl... omkring 8 Treo/dag. Ibland "bara" 6 st.
Och jag r s less p dom satans Treona! Jag behver dom egentligen inte ens. Treo hjlper inte p min huvudvrk men jag brjade kka dom fr att bota en speciell vrk jag fick av att ta fr mycket Kodein...
Hoppar jag ver Treon p morgonen s fr jag huvudvrk bara fr det. Abstinens av Treon allts... Den huvudvrken hjlper inte Opiater p... eftersom det r Treo skallen vill ha. Sedan har jag gjort det till en ful vana. Jag dricker det som andra dricker kaffe, typ efter maten eller efter godis... till ciggen... efter Suben har jag som rutin att ta en Treo ocks.
Jag hatar verkligen att vara pigg & undviker allt som piggar upp en & jag har frskt byta ut Treon mot Magnecyl utan Koffein bara fr det, men det smakar ju inte lika

Kommer aldrig bli av med den satans Treon

Men dom funkar skitbra mot den huvudvrk man fr av Opiater som man tagit d man inte har huvudvrk
Men ja... Det r vanligt med sus & pip i ronen allts =) Nr jag fick min tvttmaskin i rat s frgade jag p apoteket vad det kunde vara & hon frgade om jag brukade ta Treo