Som Peta E skriver s tar det oftast lite lngre att f dessa tabletter om man skyller p huvudvrk... men du har dom lngre d, nr du vl ftt dom. Ryggbesvr och sdant "ska" g ver medan huvudvrk r ngot dom lttare accepterar som "evigt".
Du fr det allts snabbare om det r typ ryggvrk, men en kortare period. Det r lttare fr lkarna att sga att du ska trna och sdant mot ryggbesvren ist fr att ta tabletter.
Och ja... jag vet att man inte ska uppmuntra sdant hr eftersom det sabbar fr alla som behver sina tabletter (nu kanske TS r en sdan som behver ocks), men jag orkar inte bry mig om vad alla andra gr. Jag behver sjlv mina tabletter med Kodein mot kta vrk s jag grver vl min egen grav nu genom att tipsa hur man ska bete sig fr att f dom....
Orkar verkligen folk som inte behver Kodein mot vrk g igenom hela proceduren hos lkare fr att f det utskrivet? Jag har ftt g igenom massor av saker fr att f Citodon och behvde jag dom inte mot huvudvrken s skulle jag aldrig orka... inte fr lite Kodein iaf.
Men till TS... Om du har ont ngonstans s skulle jag kra p det. Allts... bttre att vara rlig och frska f dom mot det riktiga problemet ist fr att hitta p ett problem fr att f dom snabbare. Ditt inlgg sger ju inte s mycket om varfr du vill ha dom... Har du inte ont s r det inte vrt att bli beroende av det. Jag har haft/har ett jvla helvete med mina Cittar. Hela mitt liv kretsar runt Opiater idag bara fr att jag blev beroende av Citodon. Bde fysiska och psykiska problem. Det r ett konstant pendlande mellan lycka och totalt helvete... Lycka precis nr man fr hmta nya & helvete nr dom tar slut och man fr sdana abstinens s man ligger och yrar i flera dagar... Sedan total tomhet tills man fr nya igen... och d lovar man sig sjlv att man ska skta intagen bttre... & s r 100-packet slut p ngra dagar igen... Inte ett roligt beroende
Men behver du dom s gr du det, och d fr man frska att inte ta fr ofta s du fastnar.
Edit: Kollade lite av dina andra trdar och det verkar som om du redan r lite fast?