2003-10-14, 22:51
Medlem
Bios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av istapp
Jo du kanske har rtt. Fast ngestattack, jag hade inga andra symptom p ngest och mdde ganska bra fr jag knde helt klart av de positiva effekterna av kodeinet.

Jag hade inga hjrtklappningar, skrev jag det? Det var mer som en kramp/smrta som lg ver magen och vnster brsthalva.
Den brjade ungefr 30 min. efter intaget och blev frst vrre och frsvann gradvis och sedan helt efter T=O+1.30.
Massage funkade delvis fr att f bort den vrsta smrtan.

Jag har ftt precis samma smrta som du beskriver av Cocillana-Etyfin och Citodon. Str i fass under biverkningar om respektive lkemedel. Kramp i gallvgarna, gr riktigt ont.
Citera
2003-10-15, 03:48
Medlem
Chan1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bio
Jag har ftt precis samma smrta som du beskriver av Cocillana-Etyfin och Citodon. Str i fass under biverkningar om respektive lkemedel. Kramp i gallvgarna, gr riktigt ont.

Jag har ocks ftt det av Cocillanan! Var p vg till sjukhuset efter nn/ngra timmars smrta, men d frsvann det lika fort som det kommit. Cocillana r den bsta hostmedicinen, men jag vgar inte ta den ngra fler gnger.

Nr det gller koffein/treoberoende kan jag nog inte hlla med dig (r det 2047 du heter). Jag r treomissbrukare sen 11 r tillbaka och det hjlper inte om jag dricker kaffe... Nu pratar jag om vanliga treo, och inte treo-comp men det verkar du ocks gra? Dremot kan jag inte vakna till frrn jag ftt min treo p morgonen, men huvudvrken frsvinner inte av kaffet.
Citera
2006-06-14, 17:31
Bannlyst
fattar inte hur ni kan ta s mnga citodon ( ca 10 st) jag fr ont i ryggen ( tack vare att ngon organ fr stryk) av bara 2 st .. men tramadol kan jag frst kkar sjlv HGST upp till 10 utspdat p en dag
Citera
2007-05-28, 22:14
Medlem
Ung Hrdrockares avatar
Treo Comp

Hur mnga Treo Comp behvs fr att f ett hyggligt rus? Och innehller det andra mnen som r skadliga?
Citera
2007-05-28, 22:18
Avstngd
Tjaaa svrt att sga. Blev lite seg i kroppen av en treo comp en gng. Men kr tre stycken kanske?
Citera
2007-05-28, 22:19
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Frsta gngen r 150 Mg kodein bra dos
Citera
2007-05-28, 22:20
Medlem
Ung Hrdrockares avatar
Kanske borde tillgga att jag har erfarenhet av tunga och ltta opiater sen tidigare, dock aldrig kodein. r Treo Comp receptfritt?
Citera
2007-05-28, 22:22
Medlem
willedenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ung Hårdrockare
Kanske borde tillgga att jag har erfarenhet av tunga och ltta opiater sen tidigare, dock aldrig kodein. r Treo Comp receptfritt?
200 kanske?
Nej, det r inte receptfritt.
Citera
2007-05-28, 22:22
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Okej, Prova dej fram brja med 200/250 d?

Nej det r det inte i sverige.
Citera
2007-05-28, 23:23
Medlem
Acetylsalicylsyran r lskig, s drfr undrar jag om det gr gra cwe p compen?
trdskaparn: vill du f i dig runt 150-200mg kodein s fr du ven i dig en rtt hg dos koffein (+acetylsalicylsyra)
Citera
2007-05-29, 17:24
Medlem
Starpoops avatar
Citat:

Japp det r receptfritt finns att kpa p mackar och pressbyrn.
Citera
2007-05-29, 18:11
Medlem
Jontishs avatar
Mindre n 5 (150mg) knns fr lite.. Acetylsalicylsyra r inget du behver oroa dig fr om det r en engngsgrej, men blir det ofta tar levern stryk...

Citat:
Ursprungligen postat av Starpoop
Japp det r receptfritt finns att kpa p mackar och pressbyrn.

Nu tnker du nog p vanlig treo, treo comp innehller kodein som man behver recept fr...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in