Flashback bygger pepparkakshus!
2003-10-14, 22:51
Medlem
Bios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av istapp
Jo du kanske har rätt. Fast ångestattack, jag hade inga andra symptom på ångest och mådde ganska bra för jag kände helt klart av de positiva effekterna av kodeinet.

Jag hade inga hjärtklappningar, skrev jag det? Det var mer som en kramp/smärta som låg över magen och vänster brösthalva.
Den började ungefär 30 min. efter intaget och blev först värre och försvann gradvis och sedan helt efter T=O+1.30.
Massage funkade delvis för att få bort den värsta smärtan.

Jag har fått precis samma smärta som du beskriver av Cocillana-Etyfin och Citodon. Står i fass under biverkningar om respektive läkemedel. Kramp i gallvägarna, gör riktigt ont.
Citera
2003-10-15, 03:48
Medlem
Chan1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bio
Jag har fått precis samma smärta som du beskriver av Cocillana-Etyfin och Citodon. Står i fass under biverkningar om respektive läkemedel. Kramp i gallvägarna, gör riktigt ont.

Jag har också fått det av Cocillanan! Var på väg till sjukhuset efter nån/några timmars smärta, men då försvann det lika fort som det kommit. Cocillana är den bästa hostmedicinen, men jag vågar inte ta den några fler gånger.

När det gäller koffein/treoberoende kan jag nog inte hålla med dig (är det 2047 du heter). Jag är treomissbrukare sen 11 år tillbaka och det hjälper inte om jag dricker kaffe... Nu pratar jag om vanliga treo, och inte treo-comp men det verkar du också göra? Däremot kan jag inte vakna till förrän jag fått min treo på morgonen, men huvudvärken försvinner inte av kaffet.
Citera
2006-06-14, 17:31
Bannlyst
fattar inte hur ni kan ta så många citodon ( ca 10 st) jag får ont i ryggen ( tack vare att någon organ får stryk) av bara 2 st .. men tramadol kan jag förstå käkar själv HÖÖÖÖGST upp till 10 utspädat på en dag
Citera
2007-05-28, 22:14
Medlem
Ung Hårdrockares avatar
Treo Comp

Hur många Treo Comp behövs för att få ett hyggligt rus? Och innehåller det andra ämnen som är skadliga?
Citera
2007-05-28, 22:18
Medlem
Tjaaa svårt att säga. Blev lite seg i kroppen av en treo comp en gång. Men kör tre stycken kanske?
Citera
2007-05-28, 22:19
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Första gången är 150 Mg kodein bra dos
Citera
2007-05-28, 22:20
Medlem
Ung Hårdrockares avatar
Kanske borde tillägga att jag har erfarenhet av tunga och lätta opiater sen tidigare, dock aldrig kodein. Är Treo Comp receptfritt?
Citera
2007-05-28, 22:22
Medlem
willedenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ung Hårdrockare
Kanske borde tillägga att jag har erfarenhet av tunga och lätta opiater sen tidigare, dock aldrig kodein. Är Treo Comp receptfritt?
200 kanske?
Nej, det är inte receptfritt.
Citera
2007-05-28, 22:22
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Okej, Prova dej fram börja med 200/250 då?

Nej det är det inte i sverige.
Citera
2007-05-28, 23:23
Medlem
Acetylsalicylsyran är läskig, så därför undrar jag om det går göra cwe på compen?
trådskaparn: vill du få i dig runt 150-200mg kodein så får du även i dig en rätt hög dos koffein (+acetylsalicylsyra)
Citera
2007-05-29, 17:24
Medlem
Starpoops avatar
Citat:

Japp det är receptfritt finns att köpa på mackar och pressbyrån.
Citera
2007-05-29, 18:11
Medlem
Jontishs avatar
Mindre än 5 (150mg) känns för lite.. Acetylsalicylsyra är inget du behöver oroa dig för om det är en engångsgrej, men blir det ofta tar levern stryk...

Citat:
Ursprungligen postat av Starpoop
Japp det är receptfritt finns att köpa på mackar och pressbyrån.

Nu tänker du nog på vanlig treo, treo comp innehåller kodein som man behöver recept för...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in