• 1
  • 2
2008-03-08, 17:42
Medlem
Bengrots avatar
Såg igår hur den ärrade och svärande kocken, vars namn jag har förträngt - programmet gick på femman, gjorde delikatesshamburgare. Jag hann inte anteckna vad han han hade i smeten. Någon som kan hjälpa till med recept eller länk?

Det hamburgerbröd som vi har i våra butiker suger. Någon som kan rekommendera något bättre? Vill framförallt att det ska smaka bröd och inte smulor som det förbannade halvfabrikatet gör som man får i korvkiosker och som finns på Vivo.
Citera
2008-03-08, 17:47
Medlem
Kingen_kings avatar
Dom nya fullkornsbröden till hamburgare som har kommit är överraskande goda.
Citera
2008-03-08, 17:48
Medlem
Späks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Såg igår hur den ärrade och svärande kocken, vars namn jag har förträngt - programmet gick på femman, gjorde delikatesshamburgare. Jag hann inte anteckna vad han han hade i smeten. Någon som kan hjälpa till med recept eller länk?

Det hamburgerbröd som vi har i våra butiker suger. Någon som kan rekommendera något bättre? Vill framförallt att det ska smaka bröd och inte smulor som det förbannade halvfabrikatet gör som man får i korvkiosker och som finns på Vivo.

Har du provat Kanal5.se?
Citera
2008-03-08, 17:51
Medlem
Bulldoozers avatar
Såg för inte så längesen att MAX har börjat sälja sina frisco bröd.. Helt ok smakar lite bulle

http://jessica25.blogg.se/images/bur...1202394333.jpg
Citera
2008-03-08, 17:53
Medlem
MadamMims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot

Om jag inte minns fel var det rödlök, senap, salt, peppar, ägg och kanske någonting annan jag förträngt?
Citera
2008-03-08, 18:01
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadamMim
Om jag inte minns fel var det rödlök, senap, salt, peppar, ägg och kanske någonting annan jag förträngt?

Worchestersås var med oxå. Såg gott och enkelt ut. Skulle gärna vilja ha det korrekta receptet.
Citera
2008-03-08, 18:02
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Dom nya fullkornsbröden till hamburgare som har kommit är överraskande goda.

Ska testa.
Citera
2008-03-08, 18:03
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Späk
Har du provat Kanal5.se?

Jo, jag började där men hittade inget. Är förmodligen för kass på internet. Det är lättare att fråga kompisarna på FB
Citera
2008-03-08, 18:03
Medlem
-jOE!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadamMim

Dijon, fransk senap!
Citera
2008-03-08, 18:04
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Dijon, fransk senap!

Har du hela receptet?
Citera
2008-03-08, 18:13
Medlem
Hell's kitchen med gordon äger
Citera
2008-03-08, 21:57
Medlem
Det var inget recept med i programmet. Var ju bara att dom filmade när han sa till dom hur dom skulle göra.

Bara att testa sig fram med dom ingredienser som är sagda tidigare i tråden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in