vänta med de, man måste ta de lungt ibland men jag vet juh själv hur de e man vill bara mata på...men kör lite deca medans det är bra för kropp och själ.... peace
vänta med de, man måste ta de lungt ibland men jag vet juh själv hur de e man vill bara mata på...men kör lite deca medans det är bra för kropp och själ.... peace
ska han köra lite deca medans han väntar på sin framtida kur? eum Okey!
Har varit off nu i kurandet i snart 8 veckor.. och hittade denna flaska hemma...
Ska ja vänta med den till framtida kura?
Eller bara trycka i dig och öka välbefinnandet lite?
Uppskattar förslag.. Ja försök vara seriösa nu..
Alla som vet något om steroider vet att man sätter inte bara 2 ml Testo P och förventar sig någon effect, Så onödigt förstör mer en det gör nytta! och så säger du till åvanstående att han inte klarar av roids! det är ju du som inte klarar av steroider. hur gammal är du? 15? vet du ens hur du torkar dig efter toa besöket eller gör din mamma det fortfarande
Sorry för min inblandning av din mamma men för faaan ta reda på lite innan du/ni sätter i er en massa prepparat som ni har hört av någon kompis att man blir "biff" utav. Man kan ju inte sitta på FB i 5 min utan att bli uppröd borde vara ålders gräns på 20 här,
Snälla människor läs på för fan innan ni stoppar i er saker som kan förstöra era liv totalt.
Finns många exempel på folk som hoppat framför tåget efter kur.
Många sitter på psyk, är självmordbeägna får hjärtinfarkter blodproppar och blir impotenta av att sätta i sig skiten utan att veta hur man ska hantera dom.
Det här är din 15.e trådstart på 74 inlägg.
Läs sticky trådarna så kommer nog väldigt mycket ge sig själv, Du kan väl inte vara allvarlig med att sätta 200mg testo å sen får de vara?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!