• 1
  • 2
2008-03-07, 16:00
Medlem
Bamse666s avatar
Jävlar vad alla gjorde stor grej av denna simpla fråga som man kort och gott kunde gett svaret på

"nej det är ingen mening så vänta tills nästa kurande"

Och ni klankar på min ålder??? och min erfarenhet???

Jisses
Citera
2008-03-07, 16:02
Medlem
Bamse666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neoken
Alla som vet något om steroider vet att man sätter inte bara 2 ml Testo P och förventar sig någon effect, Så onödigt förstör mer en det gör nytta! och så säger du till åvanstående att han inte klarar av roids! det är ju du som inte klarar av steroider. hur gammal är du? 15? vet du ens hur du torkar dig efter toa besöket eller gör din mamma det fortfarande

/neoken

kan du specifiera dig mera vad du menar med att "jag inte klarar av roider" Jag behåller mitt lugn medans du drar in min mamma och försöker gå till personangrepp angående min ålder. som nu är betydligt högre än 15.

Finner dig enbart löjlig
Citera
2008-03-07, 16:03
Medlem
Bamse666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devil_666
Det här är din 15.e trådstart på 74 inlägg.
Läs sticky trådarna så kommer nog väldigt mycket ge sig själv, Du kan väl inte vara allvarlig med att sätta 200mg testo å sen får de vara?

Anser att inga frågor är dumma utan de som inte ställer frågorna är dumma
Citera
2008-03-07, 16:06
Medlem
devil_666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bamse666
Jävlar vad alla gjorde stor grej av denna simpla fråga som man kort och gott kunde gett svaret på

"nej det är ingen mening så vänta tills nästa kurande"

Och ni klankar på min ålder??? och min erfarenhet???

Jisses
nej det är ingen mening så vänta tills nästa kurande
Citera
2008-03-08, 01:34
Medlem
BarneyGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_ej
vänta med de, man måste ta de lungt ibland men jag vet juh själv hur de e man vill bara mata på...men kör lite deca medans det är bra för kropp och själ.... peace

Redigt jävla pucko svar!
Citera
2008-03-08, 01:36
Medlem
BarneyGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anarkist
Snälla människor läs på för fan innan ni stoppar i er saker som kan förstöra era liv totalt.

Finns många exempel på folk som hoppat framför tåget efter kur.

Många sitter på psyk, är självmordbeägna får hjärtinfarkter blodproppar och blir impotenta av att sätta i sig skiten utan att veta hur man ska hantera dom.

//Nikke

Tack Nikke,du sa det jag tänkte.
Satt bara och letade en formulering som inte skulle såga idioterna helt.
Citera
2008-03-08, 01:37
Medlem
BarneyGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bamse666
Har varit off nu i kurandet i snart 8 veckor.. och hittade denna flaska hemma...

Ska ja vänta med den till framtida kura?

Eller bara trycka i dig och öka välbefinnandet lite?

Uppskattar förslag.. Ja försök vara seriösa nu..

Låt bli den tills nästa kur.
Enkelt svar.
Citera
2008-03-08, 02:52
Medlem
fitnessman-s avatar
Har du kurat anser jag att du inte ska behöva ställa en sådan fråga du bör veta,hur tänker du? Utveckla gärna din geniala ide, på vilket sätt skulle det vara bra med en injection när du nyligen avslutat en kur. Svaren är inte hälften så dumma som din fråga! Resten av ditt svar kommenterar jag inte ens.
Citera
2008-03-08, 17:25
Medlem
devil_666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarneyG
Redigt jävla pucko svar!
+1
Citera
2008-10-01, 18:03
Medlem
chao!
har märkt att ni verkar veta mycket om Testosteron osv..
Och behöver lite hjälp med det!!

Det är så att jag har nyligen fått vetat att jag har en sjukdom som gör att kroppens testosteron nivå är jätte låg..vilket är fruktansvärt hemskt för min del!..jag kommer få hjälp från sjukhuset med Testosteron men det kommer ta ett bra tag sa läkarna,och jag orkar verkligen inte vänta för det får mig att må dåligt jag vill ju liksom låta och se mer manligare ut,få mer hårväxt i fejjan,samt få lite mer manliga former!!

Har kollat runt lite på div sidor på nätet efter att få tag på något bra testosteron,ej steroider eller nått som man kan bli farlig av..

vet ni nått bra som höjer ens Testosteron nivå?
En pålitlig sida där man kan betsälla på så att man inte får vatten eller västa fall livsfaliga saker..!?

Tack på förhand!

Du som skapade denna tråd vad har du för nått,är det steroider?
Citera
2008-10-01, 18:16
Medlem
men vafan,,deca e inte godis man ska ta lite för smakens skull..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in