Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2001-08-07, 20:56
  #1
Medlem
Fan när man käkar några fludder efter krogen på en ganska rejäl fylla så är det ju jävligt lajbans att ha sex. Det bästa är ju att man glömmer bort vem man har sex med så det känns som att man har det med en två tre olika varje gång. Någon mer som märk denna sköna fealing? Tid och rum stämmer ju inte alls. En del sköna hallisar har jag lyckats få också... Men kroppen pajjar av det kan jag lova. Armar, ben och psyke. Men, Men...

Vilket sorts fludder rekommenderas av folket här? Minst biverkningar etc? Bäst effekt!

Ha det gott!
Citera
2001-08-08, 10:48
  #2
Medlem
Knasa med fludder och alkohol

benzon...
Citera
2001-08-09, 13:08
  #3
Medlem
Knasa med fludder och alkohol

Vad är fludder? Varför tar man det?
Citera
2001-08-10, 00:55
  #4
Medlem
Knasa med fludder och alkohol

dorp

det är sömnmedel, det är till för att man ska bli trött och somna lättare. När man överdoserar hjärnan med roppar så blir effekten bäng, men hur nyttigt kan det vara att stimma runt med en hjärna som bara vill sova ?

peace
Citera
2001-08-11, 14:34
  #5
Medlem
Knasa med fludder och alkohol

Jag skrev ju somna på. Döh!

Men nyttigt lär det ju knappast vara.

Vad är det?

Men sjukt är det...
Citera
2001-08-12, 01:20
  #6
Knasa med fludder och alkohol

Flödder är bra,Hör sen 5-6 puckar och ett antal öl på krogen e för fint folk det..då håller man hög klass*s*...Nosenan får man gummiben av....lite jobbiga faktist..
Citera
2001-08-13, 00:26
  #7
Medlem
Knasa med fludder och alkohol

Min polare hamna på akuten, 30 Flun/H.
Sen druckigt ganska rejält med alkohol med.

Jag brukar max ta 5 och då har man nog med skumma saker för sig tycker jag hehe!

Simma lungt/Span
Citera
2001-08-13, 00:29
  #8
Medlem
Knasa med fludder och alkohol

Då snacka jag Flunitrazipamer/Heler.

Simma lungt/Span
Citera
2001-08-13, 04:01
  #9
Knasa med fludder och alkohol

Men skönast e juh endå att krossa två puckar,sen och se det vita pulvret sippra ut över det ny brända foliet för att sedan dra in så mycket bränt socker som lungorna pallar för att sedan luta sig bakåt för att sedan känna hjärncellerna vikna hejdå åt dig......Vattnas i munnen :)
Citera
2001-08-20, 19:18
  #10
Medlem
Knasa med fludder och alkohol

30 tabletter rent flunitrazepam???!!
Det är konsentrerad roppe,jag tog en efter några öl och kunde inte stå upp,enligt langaren kan man hamna i koma om man tar fler än två med alkohol,den som överlevt trettio måste vara ett mirakel även om han är van!

Mycket som storebrors lakejer säger är nonsens men att blanda fludder och alkohol är faktiskt väldigt farligt,men det är ju upp till var och en så klart!
Citera
2001-08-21, 21:24
  #11
Medlem
Knasa med fludder och alkohol

Jag har ingen anledning att ljuga och skulle kunna dra många ex av liknande IQ befriade historier.

Simma lungt/Span
Citera
2001-08-22, 22:01
  #12
Knasa med fludder och alkohol

Fan va många roppar ni tar då.
jag brukade ta 2 roppar och 2 starköl.
tog mer innan fasst då slog det alltid slint.

Span: Hadde killen som tagit 30 roppar dött om han inte kommit till sjukhus?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback