• 1
  • 2
2008-03-04, 02:17
Medlem
Hej gott folk! Satt just och skojade med en polare på msn, och sa att jag skulle prova boffa tändargas. Han föreslog då att jag i stället skulle prova den brazilianska bajsdrogen, som han tyvärr inte kunde komma på vad den hette. Jag blev nyfiken, och efter ett tag mindes han namnet på den; Jenkem.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jenkem

Wikipedia beskriver jenkem som en drog gjord på bajs som skrapats från avloppsrör, och som fått ruttna i en påse eller flaska en tid.

Effekterna sägs vara hallucinogena, och faktiskt ska man enligt ett citat kunna uppleva synhallucinationer!

En pojke från Zambia som använder drogen blev intervjuad och beskriver den så här: '"Old man, this is more potent than cannabis." In a BBC report four years later, 16-year-old Luke Mpande stated his preference for jenkem over other inhalants, "With glue, I just hear voices in my head. But with Jenkem, I see visions. I see my mother who is dead and I forget about the problems in my life.'

Jag tyckte detta lät som något för flashback! Vem blir först här att prova?
Senast redigerad av AttentionHorse 2008-03-04 kl. 02:21.
Citera
2008-03-04, 02:30
Moderator
tobess avatar
Innan du provar på att lukta allt för nära på din egen avföring, så rekommenderar jag att du läser dessa trådar:

http://www.flashback.org/showthread.php?t=541203
http://www.flashback.org/showthread.php?t=573268

Citera
2008-03-04, 02:55
Medlem
Okej, nu har jag ett dilemma. Min vän har just erbjudit mig 5000:- om jag provar Jenkem. Tycker ni jag ska anta hans erbjudande?
Citera
2008-03-04, 02:57
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AttentionHorse
Okej, nu har jag ett dilemma. Min vän har just erbjudit mig 5000:- om jag provar Jenkem. Tycker ni jag ska anta hans erbjudande?
Ja för fan! Glöm inte att filma och lägg upp det här sen!
Citera
2008-03-04, 03:00
Medlem
Citat:

Endast om du fattig, behöver pengarna, sedan filmar och lägger upp en tripprapport.

Jemkem är väl en från början en email-hoax så som jag förstått det.

Jag har svårt att tänka mig att gammal skit utvecklar hallucigena gaser under förruttningsprocessen. Jag tror faktiskt att bakterieansamlingarna kan göra dig sjuk. På riktigt.
Citera
2008-03-04, 03:02
Medlem
TimeShifters avatar
Citat:

Kör på. Jo, och lägg upp tripprapport.
Du blir antagligen den första i Sverige, du blir mao. kändis! Go 4 it.
All respekt om du gör det.

Citera
2008-03-04, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ceru
Endast om du fattig, behöver pengarna, sedan filmar och lägger upp en tripprapport.

Jemkem är väl en från början en email-hoax så som jag förstått det.

Jag har svårt att tänka mig att gammal skit utvecklar hallucigena gaser under förruttningsprocessen. Jag tror faktiskt att bakterieansamlingarna kan göra dig sjuk. På riktigt.

Jag says: (2:51:07 AM)
hur mycket får jag av dig om jag provat jenkem?
Jag says: (2:51:11 AM)
provar
Pelle says: (2:51:19 AM)
du får min eviga respekt

Ja, han försökte komma undan billigt först, men sedan erbjöd han ändå 5000:- som sagt. Till saken hör att jag är arbetslös och dessutom har skulder att betala.. Kanske gör jag detta. Inget löfte dock!
Citera
2008-03-04, 03:08
Medlem
Citat:
Jag says: (2:51:07 AM)
hur mycket får jag av dig om jag provat jenkem?
Jag says: (2:51:11 AM)
provar
Pelle says: (2:51:19 AM)
du får min eviga respekt

Ja, han försökte komma undan billigt först, men sedan erbjöd han ändå 5000:- som sagt. Till saken hör att jag är arbetslös och dessutom har skulder att betala.. Kanske gör jag detta. Inget löfte dock!

Det ända jag ser framför mig när jag läser vad Du har skrivit, är den där reklamen men falukorven som pratar och säger hamburgaren "JA DU ÄR EN IDIOT"!!!

Har du ens tänkt att göra detta så är du verkligen en IDIOT. Kom nu inte att säg att du la upp denna tråden på skoj för jag tror ärligt att du har tänkt göra detta.. (Du dricker säkert piss för pengar också) sov så gott och försök ordna dig en riktigt kran ist!
Senast redigerad av _Exakt2_ 2008-03-04 kl. 03:11.
Citera
2008-03-04, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Exakt2_
Det ända jag ser framför mig när jag läser vad u har skrivit, är den där reklamen men falukorven som pratar och säger "JA DU ÄR EN IDIOT"

Det enda jag ser framför mig är ett scenario där jag får diarre. Kan man ta diarremedicin i preventivt syfte, tro?

Dessutom, om jag låter en vän filma det, så är jag rädd för att de lägger upp filmen på internet utan att först censurera mitt ansikte.. Det vore inte bra
Citera
2008-03-04, 03:11
Medlem
Jag tror dock att en fantastisk och ofarlig drog, som man skapar genom sina egna skitar, hade varit väldigt populär bland alla pundare och utslagna människor. Att det faktiskt inte finns några bevis på att drogen faktiskt existerar tyder på att det är rent skitsnack (haha).

Drogen hade blivit så populär att det hade blivit ont om skit i värden. Skit hade smugglats över gränserna och tullarna hade skaffat skitsniffande hundar. Då och då hade vi kunnat läsa i aftonbladet: "Rekordbeslag av dödsskitar. 2 ton bajs smugglades i barnvagnar".

Tullarnas största problem hade antagligen varit att besluta om skit inne i röven räknades som smuggling.

I teorin borde det funka lika bra att stoppa ner huvudet i en bajjamajja på Roskilde sista dagen och ta några djupa andetag. Där är det ju varmt och tillräckligt med skit till alla.
Citera
2008-03-04, 03:13
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ceru
Jag tror dock att en fantastisk och ofarlig drog, som man skapar genom sina egna skitar, hade varit väldigt populär bland alla pundare och utslagna människor. Att det faktiskt inte finns några bevis på att drogen faktiskt existerar tyder på att det är rent skitsnack (haha).

Drogen hade blivit så populär att det hade blivit ont om skit i värden. Skit hade smugglats över gränserna och tullarna hade skaffat skitsniffande hundar. Då och då hade vi kunnat läsa i aftonbladet: "Rekordbeslag av dödsskitar. 2 ton bajs smugglades i barnvagnar".

Tullarnas största problem hade antagligen varit att besluta om skit inne i röven räknades som smuggling.

I teorin borde det funka lika bra att stoppa ner huvudet i en bajjamajja på Roskilde sista dagen och ta några djupa andetag. Där är det ju varmt och tillräckligt med skit till alla.
Du klickade inte på tobes länkar va?
Citera
2008-03-04, 03:14
Medlem
Citat:
Det enda jag ser framför mig är ett scenario där jag får diarre. Kan man ta diarremedicin i preventivt syfte, tro?

Dessutom, om jag låter en vän filma det, så är jag rädd för att de lägger upp filmen på internet utan att först censurera mitt ansikte.. Det vore inte bra

du är allt rolig du.. stick här i från och kom med ett riktigt inlägg ist för att hålla på att skämta om något som du antagligen inte kommer att göra utan du sitter här på fyllan och skriver lite tråkiga inlägg för att få uppmärksamhet eftersom du bara har polare och det är pelle, och han är erbjudit dig 5k för att testa bajs..

pelle is the shit
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in