2008-03-26, 15:03
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Jag undrar lite varför Robin Borg över huvud taget ägnar sig åt tennis. Han kan ju aldrig komma upp i farsans nivå och så fort han tar i en racket blir han ju jämförd med honom. Han borde nog ha ägnat sig åt golf eller nåt istället... Där kan man dessutom låta kaggen växa en del och ändå hänga med.

Han kanske tycker det är kul att spela tennis?
Citera
2008-03-26, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Back to Lay
Senaste jag hörde var han "nästa svenska superstjärna" inom tennis. Men det var ju några år sedan. Och det verkar som media var fel ute. Igen.

Jag har en kompis som slagit honom i nån cup i tennis (eller om det var SM?) i Stockholm, men det är rätt många år sedan. I raka set . Han förlorade dock mot Robin Söderling med 6-3 6-4 senare i turneringen.
Senast redigerad av marcion 2008-03-26 kl. 16:06.
Citera
2008-03-27, 08:39
Medlem
Tuesdays avatar
Inte sonen men pappan

har dött i påsk.

Citat:
Efter påskmiddagen i söndags reste sig Rune Borg från bordet och sa:

– Jag går in och lägger mig ett tag.

Han vaknade aldrig igen.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2132118.ab
Citera
2008-03-28, 23:30
Medlem
Oräklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BloodyMary
Jag har fått för mig att Robins trinda figur är resultatet av att han har en Mamma som hellre åt "middag" på Mc Donalds och på diverse fik runt om på Söder i stället för att laga riktig och näringsrik mat hemma.
Men vad vet jag.....

Inte den enda WT som heter Robin, men kanske den första
Citera
2008-03-28, 23:42
Bannlyst
??????????

Vad den grabben blir dissad för att han är Björn Borgs son. Han är faktiskt en alldeles egen individ. Kommentera inte hans storlek eller talang. Hur skulle ni känna det om era barn blev kommenterade så? Han har inte valt 2 kändisar till föräldrar
Citera
2008-03-29, 03:53
Medlem
Benganiolos avatar
... men fläskberget bestående utav favoritmaten pizza har han själv valt att tugga på
Citera
2009-08-28, 13:59
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benganiolo
... men fläskberget bestående utav favoritmaten pizza har han själv valt att tugga på

uhm man kan käka pizza varje dag om man sedan får tillåtelse att röra sig varje dag
Citera
2009-08-28, 14:23
Bannlyst
Han är super fet och kompis med en jäkligt smal kille från Kalmar.Kan tro att RB snott mat rannsonen från den smale

(tjockisar ska spela dart och golf - inte tennis - det är mot fysikens lagar)
Citera
2009-08-31, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Han är super fet och kompis med en jäkligt smal kille från Kalmar.Kan tro att RB snott mat rannsonen från den smale

(tjockisar ska spela dart och golf - inte tennis - det är mot fysikens lagar)
Vad är det för jävla kommentar??? Folk får väl spela vad fan dom vill. Och lägg ned med att kommentera folks utseenden, du gör bara bort dig!
Citera
2009-08-31, 12:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glennessa
Vad är det för jävla kommentar??? Folk får väl spela vad fan dom vill. Och lägg ned med att kommentera folks utseenden, du gör bara bort dig!

Jag ville inte göra någon upp rörd och kanske var det onödigt att ralejera som jag gjorde. Men faktum kvar står: Det är knappast naturligt eller nyttigt för en super fet grabb att spela tennis och röra sig snabbt.Han kan få förslitningar,hjärtkramp och ödem. Bättre om han sysslar med ngt mer stilla
Citera
2009-08-31, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Jag ville inte göra någon upp rörd och kanske var det onödigt att ralejera som jag gjorde. Men faktum kvar står: Det är knappast naturligt eller nyttigt för en super fet grabb att spela tennis och röra sig snabbt.Han kan få förslitningar,hjärtkramp och ödem. Bättre om han sysslar med ngt mer stilla
Det tror jag knappast - det är väl bara nyttigt med motion när man väger för mycket. Man skall väl motionera med ngt man tycker är kul,eller hur? Borde röra på mig själv lite mer.
Citera
2009-08-31, 12:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glennessa
Det tror jag knappast - det är väl bara nyttigt med motion när man väger för mycket. Man skall väl motionera med ngt man tycker är kul,eller hur? Borde röra på mig själv lite mer.

Kanske har du rätt. Jag tyckte mest synd om killen om han tvingades spela trots han är så över viktig. Kanske borde han banta en del och sedan trappa upp träning sakta under ett år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in