2008-03-05, 20:21
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
http://hem.passagen.se/samuel.ekberg/reportage_borg.htm

Favorit mat: pizza
Citera
2008-03-05, 20:41
Medlem
The moonmans avatar
Lekte med honom när jag var liten. Kommer inte ihåg något men mina föräldrar sa att han hade en livvakt som var lite väl "business" och kunde inte dricka en kopp kaffe "för han var i tjänsten".
Citera
2008-03-06, 09:53
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Jag skulle vilja bestrida ditt påstående. Visst har väl både Seles och Williams dragits med lite extrakagge till och från. Dock har det varit när de har varit som sämst. Möjligtvis var Connors lite lönnfet men det var under en annan tid med annat tempo.
Jag tycker att Robin Borgs resultat är häpnadsväckande bra med tanke på lilla maggen.

Om man nu håller på med elittennis så är träningsdosen så hög att man aldrig kan komma upp i hans storlek. Men de som inte riktigt spelar på den nivån kan vara storväxta och ändå riktigt bra.
Citera
2008-03-06, 10:53
Moderator
rotadents avatar
Jag undrar lite varför Robin Borg över huvud taget ägnar sig åt tennis. Han kan ju aldrig komma upp i farsans nivå och så fort han tar i en racket blir han ju jämförd med honom. Han borde nog ha ägnat sig åt golf eller nåt istället... Där kan man dessutom låta kaggen växa en del och ändå hänga med.
Citera
2008-03-06, 13:03
Medlem
BloodyMarys avatar
Jag har fått för mig att Robins trinda figur är resultatet av att han har en Mamma som hellre åt "middag" på Mc Donalds och på diverse fik runt om på Söder i stället för att laga riktig och näringsrik mat hemma.
Men vad vet jag.....
Citera
2008-03-07, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Björn Borg hade ju ingen direkt bollkänsla, det han vann på var att han var grymt bra tränad och hade ett stenhårt psyke. Sånt går knappast i arv eller?

Och sonen Borg är ju inget atlet om man säger så. Jag har sett honom dutta några bollar och honom skulle jag slå lätt!

Hur dum är du egentligen??? Björn Borg hade/har grym bollkänsla. Tror du på allvar att man i en sport som tennis kan bli så bra utan bollkänsla
Citera
2008-03-07, 21:04
Medlem
StevenEvens avatar
Nu är det ju så att hans resultat inte alls är så speciella.
Skolan han går på spelar Div III (Sämsta divisionen) och det är nog stor chans att Borg inte spelar första eller ens andra singel.

Kontenta: En usel tennisspelare.
Citera
2008-03-07, 22:51
Medlem
Muhammed All-ins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StevenEven
Skolan han går på spelar Div III (Sämsta divisionen) och det är nog stor chans att Borg inte spelar första eller ens andra singel.

Det är en jävla snäll och trevlig kille ska ni veta, antar ingen av er andra skvallerkärringar har träffat honom öht.

Fucka inte med Burken!
Citera
2008-03-08, 22:19
Medlem
Burken Jr.

Han ska ha hårda slag sägs det.
Citera
2008-03-09, 01:53
Medlem
MacLeods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Jag undrar lite varför Robin Borg över huvud taget ägnar sig åt tennis. Han kan ju aldrig komma upp i farsans nivå och så fort han tar i en racket blir han ju jämförd med honom. Han borde nog ha ägnat sig åt golf eller nåt istället... Där kan man dessutom låta kaggen växa en del och ändå hänga med.

Foppa skulle kanske tänkt samma sak innan han bestämde sig för att ge hockey en chans..
Citera
2008-03-26, 12:36
Medlem
NordicVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StevenEven

Han spelar förstasingel.

http://www.uwwsports.com/roster.asp?...t=19&path=mten

Är dock inte heller så imponerad. Verkar ha som största merit att ha varit topp 20 rankad som junior i Sverige.
Citera
2008-03-26, 13:07
Medlem
Gick på samma gymnasium som Robin. Tror han pluggade på industriprogrammet (men kan ha fel) och det lokala tennisgymnasiet. Han höll hur som helst en förhållandevis låg profil. Minns även att han "spöade" sin far i en tennismatch när denne var på besök.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in