• 1
  • 2
2008-03-03, 22:53
Medlem
Vad hände/händer med lille Robin?
Citera
2008-03-03, 23:10
Medlem
hemlighumlans avatar
Bor väl i kalmar o pluggar om jag inte minns fel. Kraftig kille.
Citera
2008-03-03, 23:11
Medlem
bruschens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gsx1100-81
Vad hände/händer med lille Robin?

Han startade (omedvetet) en trend med sitt namn så att varenda WT-unge nu är hans namne.

Frågan är om han är en kändis?
Citera
2008-03-03, 23:12
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemlighumlan
Bor väl i kalmar o pluggar om jag inte minns fel. Kraftig kille.

Det var väl typiskt. "Buhu, jag har sånna komplex för att min pappa var en idrottsman så nu äter jag mig tjock för att lindra min 'ångest´. Buhu".
Citera
2008-03-04, 00:08
Bannlyst
Tycker det verkar vara en sympatisk kille det lilla man hört han, satsade väl hårt på tennis en gång, men vet inte hur det är nu.

Är inte som någon nerdekad skådisungen som springer med morsan på alla premiärer! dessutom är morsan eller farsan halvkändis, och enbart i svedala.

Björn vart århundrades idrottsman i svedala, högre kan man inte komma.

och mer känd utomlands än sverige, klart robin är en riktig kändisbarn om han vill slå klackarna i taket. Men sunt bondförnuft vill han inte stå i något centrum i något sammanhang.
Citera
2008-03-04, 00:27
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Det var väl typiskt. "Buhu, jag har sånna komplex för att min pappa var en idrottsman så nu äter jag mig tjock för att lindra min 'ångest´. Buhu".

Men sysslade inte han själv med tennis, var han inte ganska bra på det också? Eller var det golf?
Citera
2008-03-04, 00:31
Bannlyst
Han studerade väl på en tennisskola i USA.
Och sedan spelade han en jippomatch mot sin far som haussades upp i media och till och med sändes i någon TV-kanal. Vad förvånad jag blev när jag såg att sonen vägde 100 kilo, som tidningarna tjatade om detta trodde jag han skulle ett lovande topplöfte.
Citera
2008-03-04, 02:05
Moderator
rotadents avatar
Det här var väl han också(?):
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article302881.ab
Citera
2008-03-04, 03:47
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Det här var väl han också(?):
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article302881.ab

Stämmer bra det, lönnfet liten gris som trodde han kunde uppföra sig som han ville för att far hans var en cyklop! Idag vet han bättre!
Citera
2008-03-04, 04:00
Medlem
Back to Lays avatar
Senaste jag hörde var han "nästa svenska superstjärna" inom tennis. Men det var ju några år sedan. Och det verkar som media var fel ute. Igen.
Citera
2008-03-04, 14:26
Medlem
chribsson2s avatar
Undrar om inte flera av er blandar ihop Robin med Robin. Söderling har beskrivits som superlöfte, Robin Borg har mig veterligen aldrig fått det epitetet.
Citera
2008-03-04, 15:52
Medlem
Vobblers avatar
Björn Borg hade ju ingen direkt bollkänsla, det han vann på var att han var grymt bra tränad och hade ett stenhårt psyke. Sånt går knappast i arv eller?

Och sonen Borg är ju inget atlet om man säger så. Jag har sett honom dutta några bollar och honom skulle jag slå lätt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in