Hr kommer ngra av dem nojor jag har gtt igenom, notera att jag rknar in fler droger n cb, det mesta gller faktiskt andra droger.
Stdnoja - (kliniskt rent frn golv till tak)
Snutnoja - (Hr polis-sirener, kurat bakom mbler bevpnad upp till tnderna, skrikit t dem s att hela staden mste ha hrt det, hrt dem p comradio i trapphuset och deras hundar osv)
Snut-p-span/Spion-noja - (Steg II d dem har tagit ver grannens lgenhet och borrar hl och stter in kameror och mickrofoner genom vggar och tak och ven hackat sig in i min dator och avlyssnar mina mobiltelefoner med mera.)
Grannar-mot-brott-noja - (vervakad av grannar som tittar in genom mina fnster och troligtvis sitter p luren fr att ringa bngen.)
Ambulans-noja - (Hrt ambulans-sirener mnga gnger och trott att jag r dd. D det finns vissa droger jag knner att jag knappt har ngon smrttrskel p och d funderat p att skra ett djupt snitt i handleden eller kasta mig ut genom fnstret eller liknande bara fr att testa om det hade gjort ont eller om jag verkligen kan flyga.

Som tur r har man sjlvbehrskning.)
Fiende-nojan - (Samma knsla som med snutnojan i princip, bara att det byts ut mot fiender man har som frsker ta sig in i lgenheter, springer i trappen, pillar med lset, ropar ens namn och annat.)
Frfljelse-nojan - (Polisen, wiseguys, ninjaskldpaddor eller mnadens anstlld p Lidl, men ngot r det som fljer efter en!)
Det var vad jag hade fr stunden.