Citat:
Ursprungligen postat av Ophelium
drar det ner pulsen ocks eller dmpar det bara oron??

Bde och typ. Benzo r fanimej den viktigaste avtndningsprylen, tilsammans med soft musik och ett varmt tcke. Man samlar tankarna, lugnar ner sig, och snart s sover man som ett litet barn.
Kan starkt rekommendera Iktorivil sjlv... r lite muskelavslappnande och man faller ner som p fluddriga moln som kramar om en och viskar i rat att allt kommer bli bra, men jag tror stessar, xanor eller ett gng sobril gr typ samma jobb.
Benzon i sig sjlv r ju nstan lika dyr, beroende p vart man bor, som pulvret som fr dig att m bra till att brja med, men helt klart vrt det.
Frsk f p recept kanske... gr ju inte att g till doktorn och be om benzo... frst kommer dom vilja ge dig typ lergigan eller ntt, men efter ett tag nr "Inget funkar" brukar dom ge upp.
ven om du fr nn fluffmedicin inte lngt frn sockerpiller.... lergigan eller propavan eller vafan som hellst s r det ju fortfarande bttre n att ligga och stirra i taket och ha ngest och nojjor.
Har du ekonomin fr det kan du ju alltid planera inkp. Folk brukar inte vara omjliga om man kper mer...
Hr fr man ge en 40:- eller ntt fr xanor, men kper du en rejl nve s gr priset ner rtt fort. Sjlv krnger jag Iktorivil jag fr ver fr 50:-/2mg och ingen klagar. Har recept, men anvnder bara typ hlften av vad jag fr.
(Obs, absolut inget kundfiske... kan bara glmma)
Anvnder dock lite mer d och d.. nr man suttit i tre timmar och funderar p stllen som spo kan ha gmt kameror kan det va rtt sknt att bara ramla ner p sina kra moln och fnissa t allt