Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-03, 01:40
  #1
Medlem
waaaafts avatar
som jag skrivit i topic, jag ska köpa en bärbar dator, jag har inte så stora krav och jag är inte speciellt duktig på datorer.

DEt jag ska använda datorn till är mest att kolla på film och ibland spela warcraft 3 och counterstrike..

Som sagt det behöver inte vara någon värsting dator.

Min budget ligger på 5 MAX 6000 :-

Citera
2008-03-03, 06:54
  #2
Medlem
Zepto är bra, kolla runt lite på deras hemsida på de billiga.
Citera
2008-03-03, 13:09
  #3
Medlem
Krukväxts avatar
Jag hade kört på Dells billigaste, Inspirion 1525. Den billigaste versionen men valt till en mer högupplöst skärm och en 7200 rpm-disk istället för 5400 rpm:aren.
Citera
2008-03-06, 01:18
  #4
Medlem
waaaafts avatar
Tack för svar
Citera
2008-03-06, 11:10
  #5
Medlem
cannabinols avatar
La en beställning idag på en XPS dator från dell. Och vet ni vad jag glömde?! Jo att ta ett bättre grafikkort! Och betalade med kort så nu är det försent! Nåväl... Livet är förjävligt. Datorn landade på 8400kr dessutom, så visst var det en besvikelse.
Citera
2008-03-06, 11:32
  #6
Medlem
Krukväxts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannabinol
La en beställning idag på en XPS dator från dell. Och vet ni vad jag glömde?! Jo att ta ett bättre grafikkort! Och betalade med kort så nu är det försent! Nåväl... Livet är förjävligt. Datorn landade på 8400kr dessutom, så visst var det en besvikelse.
Ring och häv köpet. De har förmodligen inte behandlat den ännu och i vilket fall har du 30 dagar (tror jag det var) på dig att ångra dig enligt distanslagen.
Citera
2008-03-11, 12:06
  #7
Medlem
cannabinols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krukväxt
Ring och häv köpet. De har förmodligen inte behandlat den ännu och i vilket fall har du 30 dagar (tror jag det var) på dig att ångra dig enligt distanslagen.

Jag ringde dem och de sa att det var för sent att ändra beställningen p.g.a. att datorn redan var i produktion... Är det försent nu, idag att ångra sig? Läste denna tråd först idag, iofs har jag ju 30 dagar på mig. Datorn ska vara levererad den 18:e Mars. Men det är ännu inte försent att ångra sig? Tusen tack för din hjälp & tid.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback