Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-09, 18:18
  #289
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Det är som att vägra uppgifter på ett vanligt jobb, dvs tjänstefel. Man gör alltid det som är bäst för laget, och då får man fan palla att ta en straff.
Det gar bara vagra till viss del. Om det fortfarande inte ar avgjort sa maste ju till slut varenda spelare sla en straff innan man kan borja om med den forsta straffskytten igen.
Citera
2013-12-09, 20:03
  #290
Medlem
anjer2s avatar
Jag saknar Zidane något oerhört. Fotbollen är inte densamma utan honom.
Citera
2013-12-09, 23:54
  #291
Medlem
Marler78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anjer2
Jag saknar Zidane något oerhört. Fotbollen är inte densamma utan honom.

Håller med! Den bästa av dom alla.
Citera
2013-12-11, 08:52
  #292
Medlem
Dexter.Pointdexters avatar
Vet inte varför det är så, men det känns som de fanns skönare typer ute på planen förr... tex:
Thomas Ravelli:ibland kaxade han upp sig med flinten spretades åt alla håll och en blick som såg ut som han rymt från närmsta dårhus, likadant med Canizares. Rene Higuita (skorpionen) gjorde ibland försök att dribbla sig upp genom hela plan trots att han var målvakt

Vinnie Jones tjuvnyp och kamikaze tacklingar var oxå grejer det.
Saknar även domaren Collina, enda domaren jag tyckt om!
Citera
2013-12-11, 08:58
  #293
Medlem
ragingcows avatar
Zidane som nr ett på listan sen Dennis bergkamp.

Sen så saknar jag Juninhos och Mihaljovics frisparkar.
Citera
2013-12-11, 09:44
  #294
Medlem
bagarn29s avatar
Pelé, Kaiser Franz, Johan C, Bosse Larsson, Kempes m.fl dock inte storfuskaren från 1986.

Av domare givetvis Collina och min absoluta favorit, tyvärr nyligen avlidne, Efon Ask.
Citera
2013-12-11, 16:19
  #295
Medlem
derautos avatar
Henry o Ljungberg jag saknar
Citera
2013-12-12, 14:25
  #296
Medlem
Tropeds avatar
Zidane och Ronaldinho saknar jag något enormt!
Citera
2013-12-16, 21:59
  #297
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Roberto Baggio, Jürgen Klinsmann, Micheal Owen, Karl-Heinz Riedle, Martin Dahlin, Peter Markstedt, Zinedine Zidane, Dennis Bergkamp, Tony Adams, Eric Cantona, Peter Schmeichel, Luis Hernandez (VM 1998), Zvonomir Boban, Rivaldo... Listan kan göras så sjukt lång så att det är inte värt att försöka mer.

Men det var helt klart bättre förr.

+1

och Asprilla saknar jag. det var rock n roll över honom.
Citera
2013-12-16, 22:03
  #298
Medlem
Mellbergans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
Sedan saknar jag Sveriges landslag från 2004. Ett lag där Zlatan inte var den största stjärnan, inte ens den andra största eller ens kanske tredje. Vi hade Henke som nyss blivit köpt av Barcelona, vi hade Ljungberg som var en av de stora i Arsenal, Mellberg, Linderoth, en ung Isaksson som var riktigt bra. Och såklart hade vi en ung Zlatan. Det laget saknar jag. Nu har vi bara Zlatan, sedan är det ljusår ner till nästa spelare vad gäller klass.
Jaa, vilka tider..
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Fredrik Ljungberg, Olof Mellberg. Dessa två spelares frånvaro räcker för att förklara Sveriges förvandling från en A-nation i fotboll till en B-nation de sista 5 åren.
Typ så ja...
Citera
2013-12-16, 22:04
  #299
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Zidane är en spelare man aldrig glömmer, saknar han som tusan!
Citera
2015-01-21, 17:17
  #300
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blixtmannen
Matthew le Tissier med sin magiska fot. Tänk att Southhampton har haft en sådan spelare. I princip alla spelare som var aktiva på 90-talet har ett magiskt skimmer över sig. Fotbollen var roligare då.

Ja, Matthew Le Tissier är ju den härligaste fotbollsspelaren som någonsin funnits. Han hade en sådan sjukt bra teknik och gjorde mängder av vackra mål. Någonting som gör honom lite extra fantastisk är också att han under hela sin professionella karriär valde att stanna kvar i Southampton, trots anbud från många större klubbar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback