Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-28, 18:26
  #1
Medlem
Vilka spelare saknar ni i dagens fotboll? Spelare som ni kanske gillade när ni var yngre och de var i sina bästa dagar.

Roy Keane för sin vinnarmentalitet är en som jag saknar i dagens fotboll. Zola för sina briljanta mål och Alan Shearer för sitt målskytte.

Lär säkert komma på fler, så vilka är era?
Citera
2008-02-28, 18:27
  #2
Medlem
Galacticos avatar
Den jag saknar mest är Zinedine Zidane! Gud vad jag älskar den spelaren!
Citera
2008-02-28, 18:31
  #3
Medlem
Saknar George Weah väldigt mycket.
Hans styrka och hans målsinne.

Didier Drogba är en fullgod ersättare på
senare tid. Men det var nåt speciellt med
denne Weah.
Citera
2008-02-28, 18:39
  #4
Medlem
Diego Maradona a la 86. Maken till spelsinne finns inte. Såg honom för ett par år sedan på eurosport där han spelade en uppvisningsmatch, det var underbart att se honom igen. Hans fysik var inte på topp, men bollarna han levererade var lysande. Tråkigt att han var en fuskare, men jag försöker förtränga det...
Citera
2008-02-28, 18:41
  #5
Medlem
Porsennas avatar
Kennet Andersson, Tomas Brolin, Stefan Schwarz, Alain Shearer, Eric Cantona, Martin Dahlin.
Citera
2008-02-28, 19:01
  #6
Medlem
erikbes avatar
Alla spelare med mustasch. Völler, Rush, Olaf Thon mfl
Citera
2008-02-28, 19:04
  #7
Medlem
Algot79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yabbis111
Diego Maradona a la 86. Maken till spelsinne finns inte. Såg honom för ett par år sedan på eurosport där han spelade en uppvisningsmatch, det var underbart att se honom igen. Hans fysik var inte på topp, men bollarna han levererade var lysande. Tråkigt att han var en fuskare, men jag försöker förtränga det...

Kan inte annat än hålla med. VM 86 är mina första riktiga fotbollsminnen och vad Maradona åstakom då kommer ingen någonsin komma inärheten av igen.

Tidernas största, utan tvekan.
Citera
2008-02-28, 19:05
  #8
Medlem
Fula Gubbens avatar
Zola och Zidane, Savicevic, Marco Van Basten.
Citera
2008-02-28, 19:08
  #9
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darko
Saknar George Weah väldigt mycket.
Hans styrka och hans målsinne.

Didier Drogba är en fullgod ersättare på
senare tid. Men det var nåt speciellt med
denne Weah.

Weah var egentligen bara världsklass 1.5 säsong, men så bra som han var då så var det något i hästväg, det var som han inte kunde misslyckas med något.

Konstig karriär, men inte helt ovanligt med dessa korta super-stim som en del spelare kommer in i.

- F.G
Citera
2008-02-28, 19:26
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Weah var egentligen bara världsklass 1.5 säsong, men så bra som han var då så var det något i hästväg, det var som han inte kunde misslyckas med något.

Konstig karriär, men inte helt ovanligt med dessa korta super-stim som en del spelare kommer in i.

- F.G

Just den perioden som trollband mig. Killen var ostoppbar.
Citera
2008-02-28, 19:43
  #11
Medlem
brenkes avatar
Alan Shearer var min första "utländska-idol" så honom saknar man självklart.
Lika mycket kommer man att sakna den underbara Maldini den dagen han lägger skorna på hyllan.

Självklart saknar man även geniet Zidane!
Citera
2008-02-28, 19:44
  #12
Medlem
Diego Maradona
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback