2008-02-27, 19:37
Medlem
Hur många mg valium ska man ta om man vill få ett rus eller märka något ut av det? och hur blir man?
Samma fråga fast med stesilid, hur många mg och vad händer?

Zolpidem är ju Stilnoct. Jag har tagit 1-2 st igår och blev helt bäng men idag händer det knappt någonting alls hur många jag än tar :S Vad är fel?
Citera
2008-02-27, 19:42
Medlem
tetrominos avatar
Jag skulle nog säga 10-20mg Valium beroende på tolerans, bara den inte är alltför hög.
Du somnar nog på 20 om inte, ett rus blir det nog inte heller på 10, man blir ju bara slö som bekant.

Men vad sägs om Bensodiapiner, FAQ?
http://www.flashback.org/showthread.php?t=113098
Citera
2008-02-27, 19:44
Medlem
Slingshots avatar
Stesolid o Valium är samma sak, kör på 10mg-20mg första gången. Valium har en dämpande, lugnande effekt o är muskelavslappnande.
Citera
2008-02-27, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Niiile
Hur många mg valium ska man ta om man vill få ett rus eller märka något ut av det? och hur blir man?
Samma fråga fast med stesilid, hur många mg och vad händer?

Zolpidem är ju Stilnoct. Jag har tagit 1-2 st igår och blev helt bäng men idag händer det knappt någonting alls hur många jag än tar :S Vad är fel?

Säker på att det inte händer något med stilnoct? du kanske slänger i dig ett par, sen okmmer stilnocttomten och allting blir svart tills dagen efter.
Citera
2008-02-27, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Stesolid o Valium är samma sak, kör på 10mg-20mg första gången. Valium har en dämpande, lugnande effekt o är muskelavslappnande.
JO men alla de här "rusen" folk pratar om, hur får man dom? hur mkt mg krävs då?
Citera
2008-02-27, 20:12
Medlem
Peta_Es avatar
Citat:
JO men alla de här "rusen" folk pratar om, hur får man dom? hur mkt mg krävs då?

Långt ifrån alla får dem. Däremot brukar minnesluckor vara en gemensam nämnare som sagt.
Citera
2008-02-27, 20:13
Medlem
choralones avatar
Citat:

Rusen är betydligt överdrivna. Enligt mig får man mest dålig koll och dåligt minne, blir mer frispråkig och mindre bekymrad. Och hade man ångest innan så försvinner den. Men någon "hell of a ride" kommer du inte få på benso. Jag fattar inte varför alla vill trycka i sig en massa benso om de inte ens har problem med ångest, om man bortser från de som vill landa lite mjukt efter andra drog- eller alkoholrace vill säga, för då är de ju oslagbara. Men som egenvärde i russyfte - nej.
Citera
2008-02-27, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FleJen
Säker på att det inte händer något med stilnoct? du kanske slänger i dig ett par, sen okmmer stilnocttomten och allting blir svart tills dagen efter.
Nej jag är helt säker.. annars hade jag ju inte kunnat å skriva såhär och svara rätt. jag fattar ingenting:S
Citera
2008-02-27, 20:47
Bannlyst
Citat:
Nej jag är helt säker.. annars hade jag ju inte kunnat å skriva såhär och svara rätt. jag fattar ingenting:S
Det är inte alltid stilnocttomten kommer, Men ibland kommer han och då fattar du ingenting
Citera
2008-02-27, 22:36
Bannlyst
Citat:
Hur mycket milligram som krävs? Jadu, om du inte kan lista ut att det handlar om hur många mg som krävs så kommer du nog inte heller lista ut att, som de andra sagt ett par gånger nu, det är väldigt få som får ordentliga rus. Och dessutom är väl knappast dessa "rus" någonting särskilt att tala om, mest roligt för de som står bredvid och tittar eller får historien berättad för sig, men för den som tagit preparatet tror jag inte det är något att hurra för.

Så ha så roligt med ditt valium, och sov gott!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in