• 1
  • 2
2008-02-24, 19:49
Medlem
Schnauzers avatar
http://www.markan.se/siesta/

Vad tycks? Millencolin, Looptroop, Johnossi, Truckfighters och The Donnas lockar mig som fan till att åka dit. Adam Tensta, Vapnet, Ceasars kan jag tänka mig att se också.

Tyvärr så är det ganska mycket pop som kommer att locka en hel del småflickor och andra poppare, tänker främst på Håkan Hellström då. Fast skitsamma, då Millencolin och Looptroop är två av mina svenska favoritband så finns det inget som stoppar mig. Köper biljetter så snart som möjligt.

Ses vi där?
Citera
2008-02-24, 19:58
Medlem
åh nej inte poppare. Vill ju inte att de blandas med det coola folket som lyssnar på looptroop
Citera
2008-02-24, 20:00
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubblegum pie
åh nej inte poppare. Vill ju inte att de blandas med det coola folket som lyssnar på looptroop

Stanna hemma då så slipper jag träffa dig
Citera
2008-02-26, 15:29
Medlem
negerapans avatar
Jag hade lätt velat åka dit, massa bra band ju.
Men eftersom håkan kommer till hultsfred så skippar jag siesta, annars skulle jag väl åka för att se caesars & florence valentin...
Citera
2008-02-26, 21:53
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negerapan
Jag hade lätt velat åka dit, massa bra band ju.
Men eftersom håkan kommer till hultsfred så skippar jag siesta, annars skulle jag väl åka för att se caesars & florence valentin...

Ah okej, jag ska nog på båda. Siesta väljer jag främst för Millencolin och Looptroop som inte kommer till hultan, det ganska låga priset och pga att jag bor i närheten. Var där förra året och tyckte att det var en schysst uppvärmning till hultan
Citera
2008-02-27, 08:33
Medlem
Apspektakels avatar
Brukar köra siesta som festivaluppvärming, så man är i form för dom riktiga festivalerna sedan.
Totalt sett så har jag sett 3 låtar under dom 3-4 åren jag har varit där.

Jag kände mig gammal där redan när jag var 16-17, men vafan, kul har jag haft!
Citera
2008-02-27, 13:33
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Brukar köra siesta som festivaluppvärming, så man är i form för dom riktiga festivalerna sedan.
Totalt sett så har jag sett 3 låtar under dom 3-4 åren jag har varit där.

Jag kände mig gammal där redan när jag var 16-17, men vafan, kul har jag haft!

Haha, vilken bedrift att bara höra 3 låtar om du har varit där så pass många gånger.

Kan hålla med om att det känns ganska barnsligt och som om det är en låg åldersgräns trots att jag inte är speciellt gammal. Så länge jag inte är äldst på campingen så är jag nöjd.

Märkte att det sträcker sig från torsdagen till lördagen vilket är lite knepigt ändå. Betyder att man måste begära om ledighet om man inte vill missa en hel dag.
Citera
2008-02-29, 20:56
Medlem
Självklart ska man hit! En billig och bra festival strax innan man tar studenten!

Billie The Vision And The Dancers
Lykke Li
Familjen
Firefox AK
Florence Valentin

Är dom som drar mig mest.. kommer vara fullt av härliga poppartjejerna att sätta tänderna i! ja ja!
Citera
2008-02-29, 21:00
Bannlyst
Blir nog dit och kolla på Adam Tensta , Vapnet & Looptroop
Citera
2008-03-02, 01:50
Medlem
Nachens avatar
Jorå

Ska försöka klämma in det, ligger ju typ 15 meter från skolan så det är nog svårt att inte bli påverkad av posters de närmsta månaderna (:
Citera
2008-03-02, 23:55
Medlem
Jag orkade intes avatar
Jag ska nog dit, och då Disfear är det enda som behöver prickas in så är det i stort sett 3 dagar fest, som sagt, bra uppvärmning.
Citera
2008-03-03, 00:11
Medlem
Schnauzers avatar
jag antar att det kommer bli en hel del trängsel i år, rekomenderas det att sticka dit tidigare och slå upp tältet så att man får en schysst plats brevid sina polare?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in