• 1
  • 2
2008-02-24, 19:49
Medlem
Schnauzers avatar
http://www.markan.se/siesta/

Vad tycks? Millencolin, Looptroop, Johnossi, Truckfighters och The Donnas lockar mig som fan till att ka dit. Adam Tensta, Vapnet, Ceasars kan jag tnka mig att se ocks.

Tyvrr s r det ganska mycket pop som kommer att locka en hel del smflickor och andra poppare, tnker frmst p Hkan Hellstrm d. Fast skitsamma, d Millencolin och Looptroop r tv av mina svenska favoritband s finns det inget som stoppar mig. Kper biljetter s snart som mjligt.

Ses vi dr?
Citera
2008-02-24, 19:58
Medlem
h nej inte poppare. Vill ju inte att de blandas med det coola folket som lyssnar p looptroop
Citera
2008-02-24, 20:00
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubblegum pie
h nej inte poppare. Vill ju inte att de blandas med det coola folket som lyssnar p looptroop

Stanna hemma d s slipper jag trffa dig
Citera
2008-02-26, 15:29
Medlem
negerapans avatar
Jag hade ltt velat ka dit, massa bra band ju.
Men eftersom hkan kommer till hultsfred s skippar jag siesta, annars skulle jag vl ka fr att se caesars & florence valentin...
Citera
2008-02-26, 21:53
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negerapan
Jag hade ltt velat ka dit, massa bra band ju.
Men eftersom hkan kommer till hultsfred s skippar jag siesta, annars skulle jag vl ka fr att se caesars & florence valentin...

Ah okej, jag ska nog p bda. Siesta vljer jag frmst fr Millencolin och Looptroop som inte kommer till hultan, det ganska lga priset och pga att jag bor i nrheten. Var dr frra ret och tyckte att det var en schysst uppvrmning till hultan
Citera
2008-02-27, 08:33
Medlem
Apspektakels avatar
Brukar kra siesta som festivaluppvrming, s man r i form fr dom riktiga festivalerna sedan.
Totalt sett s har jag sett 3 ltar under dom 3-4 ren jag har varit dr.

Jag knde mig gammal dr redan nr jag var 16-17, men vafan, kul har jag haft!
Citera
2008-02-27, 13:33
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Brukar kra siesta som festivaluppvrming, s man r i form fr dom riktiga festivalerna sedan.
Totalt sett s har jag sett 3 ltar under dom 3-4 ren jag har varit dr.

Jag knde mig gammal dr redan nr jag var 16-17, men vafan, kul har jag haft!

Haha, vilken bedrift att bara hra 3 ltar om du har varit dr s pass mnga gnger.

Kan hlla med om att det knns ganska barnsligt och som om det r en lg ldersgrns trots att jag inte r speciellt gammal. S lnge jag inte r ldst p campingen s r jag njd.

Mrkte att det strcker sig frn torsdagen till lrdagen vilket r lite knepigt nd. Betyder att man mste begra om ledighet om man inte vill missa en hel dag.
Citera
2008-02-29, 20:56
Medlem
Sjlvklart ska man hit! En billig och bra festival strax innan man tar studenten!

Billie The Vision And The Dancers
Lykke Li
Familjen
Firefox AK
Florence Valentin

r dom som drar mig mest.. kommer vara fullt av hrliga poppartjejerna att stta tnderna i! ja ja!
Citera
2008-02-29, 21:00
Bannlyst
Blir nog dit och kolla p Adam Tensta , Vapnet & Looptroop
Citera
2008-03-02, 01:50
Medlem
Nachens avatar
Jor

Ska frska klmma in det, ligger ju typ 15 meter frn skolan s det r nog svrt att inte bli pverkad av posters de nrmsta mnaderna (:
Citera
2008-03-02, 23:55
Medlem
Jag orkade intes avatar
Jag ska nog dit, och d Disfear r det enda som behver prickas in s r det i stort sett 3 dagar fest, som sagt, bra uppvrmning.
Citera
2008-03-03, 00:11
Medlem
Schnauzers avatar
jag antar att det kommer bli en hel del trngsel i r, rekomenderas det att sticka dit tidigare och sl upp tltet s att man fr en schysst plats brevid sina polare?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in