2008-03-03, 17:05
Medlem
seikkailus avatar
Hller med TS om att Looptroop och Millencolin r ngot som lockar ordentligt. Dock blir det en sabla resa frn hufvudstaden, men vi har talat om att ka dit trots detta. Och varfr klagar folk p poppare? Popflickor brukar vara ganska ltta p foten
Citera
2008-03-04, 14:09
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seikkailu
Hller med TS om att Looptroop och Millencolin r ngot som lockar ordentligt. Dock blir det en sabla resa frn hufvudstaden, men vi har talat om att ka dit trots detta. Och varfr klagar folk p poppare? Popflickor brukar vara ganska ltta p foten

oj det blir en ganska lng resa, hoppas att det blir vrt det.

nu ska jag reda ut att jag inte har ngot speciellt emot poppare. har vnner som har varit det och har en del bekanta som fortfarande r det. jag menar mest att det kommer att krylla av dom, d kvittar det om det r hipphoppare eller gothare det kryllar av, lagom r bst.

kpte biljetten nyss fr skerhets skull.
Citera
2008-03-04, 14:24
Medlem
Apspektakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
jag antar att det kommer bli en hel del trngsel i r, rekomenderas det att sticka dit tidigare och sl upp tltet s att man fr en schysst plats brevid sina polare?

Jo, redan frra ret s var det lite svrt med tltplatser och med tanke p vilka band dom bokat i r lr det vara nnu svrare i r.

Fan jag mste stta igng och bygga min festivalstereo snart, det brjar nd dra ihop sig mot festivalsommaren
Citera
2008-03-04, 14:29
Medlem
slipZens avatar
Fan, en helt ok bandlista faktiskt. Inte jttedyrt heller. Hade varit kul att vara p en festival som annat n funkis fr en gngs skull.
Citera
2008-03-04, 15:16
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Jo, redan frra ret s var det lite svrt med tltplatser och med tanke p vilka band dom bokat i r lr det vara nnu svrare i r.

Jo det var en jkla trngsel och det var ett under att vrt tlt kom brevid vra vnners. Hrde att det var folk dr ngra dagar tidigare och tltade enligt en kompis som gr p skolan i nrheten. Trodde snt bara gllde strre festivaler men hur funkar det? r campingen ppen ngra dagar innan?
Citera
2008-03-31, 16:02
Medlem
BEMULARs avatar
detta ret kommer festivalbussen kra dit, lr komma en hel del folk mao!
hoppas dom gjort nt t campingen. frrfrra ret var det fr litet- men nra festivalomrdet. frra ret var det fortfarande fr litet, men lngt borta frn festivalomrdet. hur svrt ska det vara!?
Citera
2008-03-31, 16:05
Medlem
Fastidios avatar
Andi Almqvist! Klart man ska dit nu. Resten knner jag inget strre fr, hade vl varit Johnossi i s fall, men med ny platta och massa ltar jag inte kan och inte knner fr att lyssna in mig p s vetifan. Andi Almqvist ska ses i alla fall.
Citera
2008-04-02, 20:36
Medlem
_AnsGar_s avatar
Schnauzer:
Om du inte r sugen p s mnga popare s kolla in West Coast Riot d
http://www.westcoastriot.se/
Ganska sjuk uppsttning fr att vara frsta ret!

Sedan tror jag att Siesta kommer bli bra, mnga artister och erbjuder en stor variation av musikstilar vilket r nice.
Citera
2008-04-02, 22:18
Medlem
BEMULARs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _AnsGar_
Schnauzer:
Om du inte r sugen p s mnga popare s kolla in West Coast Riot d

va? ker man dit av ngot annat skl?
Citera
2008-04-03, 13:31
Medlem
_AnsGar_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BEMULAR
va? ker man dit av ngot annat skl?

Haha. Fina miljn i Hssleholm kanske?
Citera
2008-04-03, 18:36
Medlem
Shine_s avatar
en del bra band faktiskt, lite verraskande!
Dock alldeles fr popskalligt fr att skulle trivas dr, tris tnr det knns som att g p sder typ...
Citera
2008-04-03, 19:12
Medlem
Regular Johns avatar
Kommer att ka dit enbart fr Truckfighters. The Donnas blir en fet bonus, helt klart. Kul att Hssleholm fixat en s grym festival.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in