2008-02-28, 14:43
Medlem
Sazcis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Partizan
Kolla på det som är fetstil och fråga sedan dig själv varför du kallas för Fascist.

Men berätta för mig varför hon ska ha Kurdernas färger på nått parlament tal i TURKIET.
2008-02-28, 15:11
Medlem
[quote=Sazci]

Och vart får du 1 vapen ifrån?

QUOTE]
En ur PKK berättade tidigare att många av deras vapen de har hade dom köpt in från "underground" ställen i Istanbul, så länge man har pengar så fick man vapen.

Och samtidigt som tiden går tar man vapnen från turkiska soldaterna man dödat, så där har du ditt svar!
2008-02-28, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sazci
Men berätta för mig varför hon ska ha Kurdernas färger på nått parlament tal i TURKIET.
En svensk kvinlig politiker hade kurdiska kläder på sig med kurdiska flaggans färger i SVERIGE, fick hon fängelse? NEJ!
2008-02-28, 15:14
Medlem
Sazcis avatar
[quote=Photoshopman]
Citat:
Ursprungligen postat av Sazci

Och vart får du 1 vapen ifrån?

QUOTE]
En ur PKK berättade tidigare att många av deras vapen de har hade dom köpt in från "underground" ställen i Istanbul, så länge man har pengar så fick man vapen.

Och samtidigt som tiden går tar man vapnen från turkiska soldaterna man dödat, så där har du ditt svar!

Och det ska jag tro på för att?
2008-02-28, 15:18
Medlem
Sazcis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopman
En svensk kvinlig politiker hade kurdiska kläder på sig med kurdiska flaggans färger i SVERIGE, fick hon fängelse? NEJ!

Hur kan du ens jämföra Sverige med Turkiet. För det första så försöker inte kvinnan ta städer från Sverige

För Det andra så tror jag att Leyla Zana (Stavning?) fick fängelse för att ha sagt dom där orden på Kurdiska inte för pannbandet. BTW är det nån som vet vad dom där orden betydde (Dom hon sa på det där talet)
2008-02-28, 16:07
Medlem
Kadeks avatar
Ingen som vet mer om Kurdernas beväpning? Kan PKK lagt vantarna på prickskyttegevär som jänkarna donerat till PJAK? Har sett ett par videos med kurder med SAM-missiler, vart kommer de ifrån?
2008-02-28, 16:10
Medlem
[quote=Sazci]
Citat:

Och det ska jag tro på för att?

Du ville veta vart dom får sina vapen ifrån och jag har berättat, sen avgör du själv om du vill tro eller inte.
2008-02-28, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kadek
Ingen som vet mer om Kurdernas beväpning? Kan PKK lagt vantarna på prickskyttegevär som jänkarna donerat till PJAK? Har sett ett par videos med kurder med SAM-missiler, vart kommer de ifrån?
Skulle gärna vilja se dessa videos..
2008-02-28, 16:14
Medlem
Kadeks avatar
Citat:
Skulle gärna vilja se dessa videos..

Här är en, tror att den redan är postad. Har sett en till, har för mig att titeln var "Kurdish terrorist shoot down helicopter" eller ngt liknande. Återkommer!
http://www.liveleak.com/view?i=ae2_1193421527
2008-02-28, 16:20
Medlem
Citat:
Här är en, tror att den redan är postad. Har sett en till, har för mig att titeln var "Kurdish terrorist shoot down helicopter" eller ngt liknande. Återkommer!
http://www.liveleak.com/view?i=ae2_1193421527
Njaa, man ser ju inte så bra.. kan det inte vara rpg?
2008-02-28, 16:29
Medlem
Kadeks avatar
Citat:
Njaa, man ser ju inte så bra.. kan det inte vara rpg?

Nej, det är ingen RPG. Det är en SAM-missil av ngt slag.

Ytterligagre en länk angående vapen från USA.
http://www.presstv.com/detail.aspx?id=29348&sectionid=351020204
2008-02-28, 16:33
Medlem
Citat:
Nej, det är ingen RPG. Det är en SAM-missil av ngt slag.

Ytterligagre en länk angående vapen från USA.
http://www.presstv.com/detail.aspx?id=29348&sectionid=351020204
Möjligt att dessa vapen är tagna från turkarna.
För ca 6 månader sedan så lyckades PJAK spränga nåt slags tåg med militärvapen, så då fick man tag på mycket

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in