22,4. Läste in Matte 4 iår men fick ingen plats till sista prövningen hos NTI eller Jensen, sidan kraschade helt. Så kan inte höja till 22,5 som va tanken.
Jag har en liten fundering som någon klok gärna får hjälpa mig med. Borde inte b2 ges väldigt många mer fler platser än 2024 förutsatt att internationella studenter förblir någorlunda samma? Jag tänker att det borde vara så eftersom antalet platser beror på förhållandet mellan b1 och b2 som borde vara rekordlågt i år med tanke på hur många som söker i b2 på grund av behovet att plugga upp matte 4 bland annat. Eller är det bara naivt önsketänkande tror ni?😅
Jag har en liten fundering som någon klok gärna får hjälpa mig med. Borde inte b2 ges väldigt många mer fler platser än 2024 förutsatt att internationella studenter förblir någorlunda samma? Jag tänker att det borde vara så eftersom antalet platser beror på förhållandet mellan b1 och b2 som borde vara rekordlågt i år med tanke på hur många som söker i b2 på grund av behovet att plugga upp matte 4 bland annat. Eller är det bara naivt önsketänkande tror ni?😅
Camkot är ngn av dina kompis naturare som redan sitter på ett B i B1 kvoten kanske?
Nej de som jag känner har pluggat upp en hel del betyg och kommer därför inte antas genom B1. Jag pluggade upp från 21.89 och la till Matematik 5 för att få full merit.
Tror absolut det kan bli så.
Finns väldigt många faktorer som kan påverka platserna, så en precis gissning blir väldigt svår.