Själv drar jag ju bara ner kalsongerna och pissar. Att hålla på och pilla ut snoppen genom den trånga gylfen verkar alldeles för komplicerat.
Jag antar att nästan ingen använder denna gylf. Varför fortsätter man då att producera kalsonger med gylf? Kanske därför att det ser manligare ut? Kanske snoppen ser större ut när det är mer tyg där? Eller helt enkelt därför att snoppen syns alldeles för tydligt genom tyget utan gylf?
Jag tror jag har gjort det en gång i hela mitt liv, och det var inte en lätt uppgift. Var nästan så man började nynna på mission impossible-themet när man gjorde det. Idioti är det i alla fall!
Dina teorier om huruvida gylfen används är mycket kloka, men personligen så tror jag att det är av gammal tradition man ännu tillverkar sådana underkläder.
Jag använder aldrig mig av kalsonger med gylf så jag vet inte (eller, jag har ett par men jag drar ändå ner dem).
Jag har ett gäng kalsonger med såna här "luckor" men har aldrig riktigt förstått vad de skall vara bra för.
Det är ju så otroligt mycket enklare att bara dra ned hela kalsongen...
Dessutom är det väldigt kallt i norrland, så att med stelfrusna fingrar leta fram en frusen snopp, krångla den förbi tio lager plagg och sedan undvika att kissa på kläderna är jävligt svårt. Alternativet att knäppa upp alla plagg tar så pass lång tid att man troligen har kissat på sig eller blivit dödad av Fi innan man är klar.
Använder endast boxer utan gylf. Men även när jag hade kalsonger lr boxer med gylf så drog jag bara ner dom. Det funkar ju inte att stå där å krångla ut han när man är pissnödig då riskerar man ju att pissa ner sig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!