Kön: Man
Ålder: XX
Har du själv tatueringar eller vill du ha?
Har sju stycken just nu. Höger sida utav skallen, en sak ovanför pannan (syns dock inte när håret växt ut lite), höger armbåge, höger handled, en rätt stor grej på bröstet och höger knä, kommer nya rätt titt som tätt
Tatuering hos partner, är det uppskattat, helt uteslutet, ett måste eller spelar ingen roll?
Spelar ingen roll, sen beror det på vad damen har eller vill ha för motiv, och placering. Om hon har standard-whitetrash motiv får hon räkna med att bli hånad av mig.
Om du skulle anställa någon med tatuering, skulle det vara ett plus eller ett minus, helt uteslutet, uppskattat eller skulle du hellre vilja anställa något utan tatueringar?
Beror på. Har personen i fråga en orientalisk fullsleeve t.ex så spelar det väl ingen större roll. Men ett hakkors i pannan eller extrema saker gör mig lite mer fundersam.
Vad är ditt första intryck när du träffar en ny person med tatueringar?
Brukar "läsa" av personen via tatueringarna. Är det en massa tribals, kinatecken och sånt skit har personen dålig smak enligt mig. Oftast så är det tråkigt att prata med folk som babblar om att dom "vill bygga ut sin tribal, wööhuu!"
Om dina barn skulle vilja tatuera sig hade det varit helt uteslutet, helt okej, uppskattat eller annat?
Beror ju på vad ungen vill ha. Vill h*n ha tatueringar i samma stil som farsgubben så vore det helt okej