2013-03-16, 16:21
Medlem
MrDeltoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolagubben
Jappjapp!

Har nu bestllt frn Vaporbreak. Med rabattkod s blev det totalt 45 dollar fr ett Vamo v2 kit med batterier och laddare, mer n halva priset n hos lightyourfire, dock lr det vl ta ngra veckor i leveranstid

Billigt! Ingick tv 18650? Vad gick frakten p?
Citera
2013-03-16, 16:56
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDeltoid
Billigt! Ingick tv 18650? Vad gick frakten p?

Det ingick 2st 18350 och laddare, det krvs 2st 18350 eller 1st om man skruvar av ena delen, men man kan kra med ett 18650 om man vill det ocks

Det behvdes ingen rabattkod utan rabatten drogs nr man skapade kontot dr

Frakten gick p 9.20 dollar
Citera
2013-03-16, 17:32
Medlem
MrDeltoids avatar
Sjlv skulle jag fredra 18350 fr det lilla formatet och 10$ fr frakt r riktigt verkomligt.
Nu vet jag vart ifrn jag kommer att kpa min Vamo.
Citera
2013-03-16, 18:26
Medlem
Hr finns en fysisk butik i Vllingby som har ppet Lr/Sn samt ntbutik. Dr fr man rd och kan ven prova sig fram till en individuell lsning. Jttetrevlig och kunnig gare!

http://www.slutanu.com/
Citera
2013-03-17, 12:29
Medlem
MrDeltoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av engelsk
Hr finns en fysisk butik i Vllingby som har ppet Lr/Sn samt ntbutik. Dr fr man rd och kan ven prova sig fram till en individuell lsning. Jttetrevlig och kunnig gare!

http://www.slutanu.com/

Ett mycket bra initiativ. Synd p det tunna utbudet dock, det blir nog svrt att konkurera med dom hundratals webshoppar som har ett strre utbud.
Citera
2013-03-17, 13:48
Medlem
Kolagubbens avatar
Igr s gnllde folk p att det luktade konstigt nr jag vejpade med mina inawera smaker :P

Man kanske ska hlla sig ifrn det mrket?

Trffade ven ett fyllesvin som pstod att det r jttefarligt med elcigg och att dom stoppar i massa farliga saker i vtskan
Citera
2013-03-17, 14:29
Medlem
LegaliseItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolagubben
Igr s gnllde folk p att det luktade konstigt nr jag vejpade med mina inawera smaker :P

Man kanske ska hlla sig ifrn det mrket?

Trffade ven ett fyllesvin som pstod att det r jttefarligt med elcigg och att dom stoppar i massa farliga saker i vtskan
fan, jag har endast rkt ENjuice och de har tyckt att det har luktat gott med kaffe och cola cherry smaker, men jag skall nog hlla mig ifrn det mrket, vissa smaker luktar illa har jag hrt tidigare.
Citera
2013-03-17, 15:37
Medlem
MrDeltoids avatar
Jag tycker att dom flesta av Inaweras smaker luktar gott med undantag fr mnga av deras tobakssmaker, av ngon outgrundlig anledning.
Citera
2013-03-17, 15:51
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Jag tycker att dom flesta av Inaweras smaker luktar gott med undantag fr mnga av deras tobakssmaker, av ngon outgrundlig anledning.

Ja det kanske bara r tobakssmakerna, bolmade kent och virginia igr :P
Citera
2013-03-17, 15:55
Medlem
MrDeltoids avatar
Virginia r bra skit om man vill att ens grannar ska flytta.
Citera
2013-03-17, 16:21
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Virginia r bra skit om man vill att ens grannar ska flytta.

hehe, turkisk tobakssmak tycker jag r vrre, den lukta bara fotsvett :P

Jag skulle grna vilja ha tips p andra sidor dr man kan kpa kanthaltrd billigt och silicaveke

Knns som verpris p elciggshopparna

Edit: jag snurrade kanthaltrden med borrmaskin och jvlar va bra frngare jag fick till, brnner p bra under 4 volt
Senast redigerad av Kolagubben 2013-03-17 kl. 16:25.
Citera
2013-03-18, 16:25
Medlem
MrDeltoid, r din "chocomintsmak" kpt ngonstans eller har du blandat den sjlv? Om du har blandat den sjlv, vilka tv smaker och i vilken mngd i s fall?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in