Citat:
Ursprungligen postat av joeyhell
Kan du inte slnga upp en bild p den?
Var kpte du din?
Funderar ocks p att skaffa mig n. Har inte alls lst denna trden fr den r alltfr lng men e-cigg r vl inte farligt? Frutom nikotinet?
Tacksam fr svar!
Jag misslyckades totalt med att f ett bra kort p den, sorry

Men hr ser du den
http://www.lightyourfire.se/e-cigarett-startpaket det var dr jag kpte den. Min r den som heter 510-Tank. Sg ven nr jag skulle hmta lnken till dig, att de har en massa nytt p vg - nsta vecka ska jag kpa en RD!!
Nej den r inte farlig. r man orolig fr nikotin s finns det ven nikotinfritt, men jag tror inte att nikotin r ett sdant stort problem egentligen. Jag lste ganska nyligen en del citat frn forskare och lkare om just detta (mjligtvis hr p flashback tom, ska se om jag hittar det igen).
Lngre upp i detta trd finns det en hel del lnkar till utlndska sidor, om du orkar med att leta s kan de ibland rea ut billigt. Fast jag gillar nd kpa hr i Sverige. Man blir lite srbar med el-cigarett och i fall att ngot skulle sluta funka eller jag tappar bort den eller vad som helst, s gillar jag att veta att jag kan f nytt meddetsamma (sg att jag missade svara p en frga frut, klart att det r endagsleverans inom Sverige).