2015-04-07, 09:03
Medlem
Aspsusas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Är det farligt att röka utan nikotin? Är sugen på att lära mig göra rökringar och bara puffa vid datorn.

Röka? Det farligaste i rökning är förbränningsprodukterna, så ja.

Om du menar att vejpa, så finns det hittills inget som tyder på det (förutom då extremfall med väldigt höga temperaturer som gör att det kan utvecklas litet tråkiga ämnen).

Har ett svagt minne av anekdotiska uppgifter på ngt stort internationellt forum om folk med lungskador som använt e-cig utrustningar för att vejpa självblandade vätskor med diverse ört-extrakt som påstod att deras andning och lungfunktion blivit otroligt mycket bättre av det. Är en smula skeptisk, men helt omöjligt är det kanske inte.
Citera
2015-04-07, 19:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aspsusa
Röka? Det farligaste i rökning är förbränningsprodukterna, så ja.

Om du menar att vejpa, så finns det hittills inget som tyder på det (förutom då extremfall med väldigt höga temperaturer som gör att det kan utvecklas litet tråkiga ämnen).

Har ett svagt minne av anekdotiska uppgifter på ngt stort internationellt forum om folk med lungskador som använt e-cig utrustningar för att vejpa självblandade vätskor med diverse ört-extrakt som påstod att deras andning och lungfunktion blivit otroligt mycket bättre av det. Är en smula skeptisk, men helt omöjligt är det kanske inte.
Jag menar att jag fyller på en e-cigarett med vätska utan nikotin, bara gör munbloss och lär mig att göra rökringar.
Citera
2015-04-07, 20:44
Medlem
SpaceOfAidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Jag menar att jag fyller på en e-cigarett med vätska utan nikotin, bara gör munbloss och lär mig att göra rökringar.

Jadå, det finns e-juicer utan nikotin

Edit: Jag har beställt härifrån, alla deras egna juicer gå att få med 0% nikotin

Edit 2: dum som jag är glömde jag länk http://www.vapourfrog.co.uk/e-liquid...?p=1&price=-10
Senast redigerad av SpaceOfAids 2015-04-07 kl. 20:48.
Citera
2015-04-13, 18:35
Medlem
Zot^s avatar
Någon som handlat från www.bedfordslims.com? Köpte ett startpaket där för 650kr för ca 2 veckor sedan och fick då ett tracking nummer som inte fungerar. Har mailat dem men får inget svar.
Citera
2015-04-14, 14:48
Medlem
Någon som vet vad som har hänt med http://www.electrocigarette.se ? Jag brukar alltid köpa E-juice där för dom är riktigt billiga. 35 kr st för Hangsen pr tobacco (Som jag älskar)

Från igår står det bara :

Butiken är stängd

Tyvärr, men butiken du försökt nå är stängd.

Tror du att det här är ett fel? Kontakta vår kundservice på support@e-butik.se.

Snälla, säg inte att dom stänger ner den
Citera
2015-04-15, 06:42
Medlem
mina3grabbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ante4574
Någon som vet vad som har hänt med http://www.electrocigarette.se ? Jag brukar alltid köpa E-juice där för dom är riktigt billiga. 35 kr st för Hangsen pr tobacco (Som jag älskar)

Butiken är stängd

Jag kom in utan problem så den finns där. Kanske bara uppdaterades igår?
Citera
2015-04-20, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ante4574

Butiken är stängd

Annars säljer även elcigg.se Hangsen, fast lite dyrare (om man inte köper större volymer)
Citera
2015-04-23, 14:20
Medlem
SilverCityPsykopats avatar
Finns det någon fysisk eciggbutik i Göteborg? Nu när eciggbutiken på folkkungagatan stängt ner har jag ingenstans att gå
Citera
2015-04-24, 14:22
Medlem
keatons avatar
Hej! Har fått i uppdrag av en rökande kompis att rådfråga er.

Hen söker en e-cigarett som ser ut som en vanlig, med fejkglöd,
påfyllbar, vet inte om det ska vara pulver eller vätska som förångas,
men hursomhelst.

Tips från er som har en sån vore schysst
Citera
2015-04-25, 16:08
Medlem
Hallå!
Tänkte nu köpa mig en e-cigg utan nikotin bara för att ersätta vanligt. Vad har ni för tips till en nybörjare på e-cigg som inte vill betala mer än mellan 500-700kr? Vill gärna ha något som inte är hälsofarligt och säkert!
Citera
2015-04-27, 20:51
Medlem
infamousbombs avatar
www.eciggonline.se

Beställ börja rök
Citera
2015-04-28, 10:15
Medlem
Esmokes.se är enligt mig bästa sidan. De har riktigt bra utbud till schyssta priser. Grym support med full koll på allt, om man ska bygga egen mod, rba eller vilken juice de rekommenderar om du ger en beskrivning vad du vill ha.

Var inte rädd att kontakt supporten, Niklas där är hjälpsam och vid större beställningar styr han paketpris.

Frakten är dessutom läskigt snabb, aldrig tagit mer än två dagar (oftast dagen efterk).

Vape on!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in