Citat:
Ursprungligen postat av
Mackle
Var ju inte så stor skillnad i pris så att jag lika gärna kan köra upp min budget i röven i alla fall
Jag har aldrig varit den där som behöver det allra senaste/finaste/bästa men vill ju inte heller att grejerna går sönder på en gång.
Sen har jag det på känn att ifall e-cigg är lika bra som jag har fått uppfattning av här så finns det en stor chans att jag fortsätter med det och kanske uppgraderar mig senare.
Är det någon större skillnad på tankarna utöver "Rivet" som nämns? Jag har rökt tillräckligt länge för att inte känna av det så undrar bara om det finns skillnad i livsläng/prestanda?
Tack så sjukt mycket för hjälpen hittills förresten

Jag tycker att det är skillnad på de tankar jag testat (på gott & ont). Protank II är väldigt prisvärd & jag tycker om den men föredrar Aspire Nautilus med BVC coils då de håller längre än BDC coils.... smakmässigt känner jag ingen skillnad mellan BVC & BDC.
Men, som allt annat är detta min uppfattning & den skiljer sig säkert från andras.
Vad jag har märkt är att det är lätt att spendera pengar.... den eviga nyfikenheten på nya e-juicer (stor skillnad mellan olika tillverkare)..... ny utrustning (tankar, brännare, mods osv) släpps ju hela tiden....
Vaping behöver ju inte kosta skjortan om man håller sig till ekonomiska alternativ för e-juicer/DIY & inte köper de senaste tankarna, modsen osv.
Men, del av nöjet för mig är faktiskt att pröva ny hårdvara & nya juicer

.
Vänta bara tills du får hem första beställningen & prövat dig fram bland några olika smaker