Citat:
Ursprungligen postat av
Rulta
Fick min Vision Spinner idag med Kanger Protank 2. Men skruvar jag p den helt s kommer inte luften genom, ska det vara s? Knns kefft att behva ha den sittandes lst.
Hej hopp!
Kan vara brnnaren det r fel p eller s kan det vara s att du dragit t tanken alldeles fr hrt.
Prova att byta brnnaren se om det fungerar bttre.
Har du satt dit den lilla avtckningskonan som fljer med Protanken? Om inte? Gr det. Det hjlpte en bekant till mig d hon sa att den frhindrade att man drog t alldeles fr hrt s blev den mer stabil.
Att tillgga r att man br vara frsiktig med att dra t tanken fr hrt, bara s att det precis tar stopp s man inte pajar gngen eller annat som kan bli fel om man drar t fr hrt.
Jag har tv Vision spinner och visst s r de lite ttare n lite strre moddar som Vamo3 och iTaste SVD som jag ven anvnder, men de fungerar utmrkt att ha med sig p jobbet d de r lttare att ha med sig.
P min Vamo3 rkade jag dra t fr hrt p och d gav det en hel del konstiga fel.
Slutade helt att fungera med ett meddelande i displayen "short" och sedan fljt av "Lov: ngot mer".
Skruvade d upp lite fick det att fungera, var ven tvungen att pilla upp det runda blcket(med en liten nl) som sitter i batteri delen d den hade tryckts ned och inte fick ordentlig kontakt d jag dragit t fr hrt.
Jag rkade ven dra t ganska hrt en gng till

s gngen vart nog lite slapp var d tvungen att byta bottenplattan(Conneector) som man fster brnnaren i och d fungerade allt topp igen.
http://www.lightyourfire.se/e-cigare...ta-bas-protank
Men har ven varit med om att man kan f riktiga sndags ex av brnnare x som inte alls fungerar eller s knns det som att man frsker suga glass genom ett sugrr vilket resulterar ofta i att man ser helt skadad ut venerna brjar synas i ansiktet

medans man frtvivlat frsker f i sig sin efterlngtade vape.
Jag sger inte att det r ngra av dessa fel men det br finnas i tanke att det kan uppst och jag har sttt pillat trixat lite ftt det att funka till slut. (oftast)
Lycka till och hoppas att det lser sig.