2013-12-06, 19:39
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thellaan
30ml kostar 89:-

aha!
Citera
2013-12-06, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolagubben
Ja har inte direkt testat dom dra fina juicerna, med tanke p att jag vejpar 10ml om dagen s hade det blivit fr dyrt, dyrare n cigaretter

Frresten! Prova USA-Mix frn Feellife! Jag tycker den r bttre!
Vet dock inga andra n Vaporsmoke som sljer Feellife's sser.. Dom hade Hangsen tidigare men har tydligen bytt!
Citera
2013-12-06, 19:49
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thellaan
Frresten! Prova USA-Mix frn Feellife! Jag tycker den r bttre!
Vet dock inga andra n Vaporsmoke som sljer Feellife's sser.. Dom hade Hangsen tidigare men har tydligen bytt!

Hittade en annan sida som sljer feellife: http://www.topvapors.com/feellife-el...4#.UqIcPcTuJLc
Citera
2013-12-06, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolagubben
Hittade en annan sida som sljer feellife: http://www.topvapors.com/feellife-el...4#.UqIcPcTuJLc

Jo, det r ju klart.. Brjar vi leta i utlandet hittar vi mnga alternativ sklart! Gillar dock att handla frn Sverige.

1 dags leverans och stttar Svenska fretag.. Dessutom mindre risk fr scam
Citera
2013-12-06, 20:48
Medlem
Lade en bestllning p ett nytt vejpdon idag, blev en SVD Itaste. Funderade frst p en Vamo V5, men vill prova ntt nytt. Den verkar vlbyggd och solid, blir en trevlig julklapp.
Citera
2013-12-06, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoegaz
Lade en bestllning p ett nytt vejpdon idag, blev en SVD Itaste. Funderade frst p en Vamo V5, men vill prova ntt nytt. Den verkar vlbyggd och solid, blir en trevlig julklapp.

Var kpte du den ?
Citera
2013-12-06, 20:59
Medlem
Katamanjarus avatar
Citat:

Den r jag ocks lite nyfiken p. Var bestllde du frn?
Citera
2013-12-07, 00:03
Medlem
Rultas avatar
Fick min Vision Spinner idag med Kanger Protank 2. Men skruvar jag p den helt s kommer inte luften genom, ska det vara s? Knns kefft att behva ha den sittandes lst.
Citera
2013-12-07, 03:01
Medlem
Lt oss sga att jag rkade gra en blogg...
Vad fr frgor skulle ni vilja ha svar p om ni var helt nya till vejpande?
Citera
2013-12-07, 04:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rulta
Fick min Vision Spinner idag med Kanger Protank 2. Men skruvar jag p den helt s kommer inte luften genom, ska det vara s? Knns kefft att behva ha den sittandes lst.

Hej hopp!
Kan vara brnnaren det r fel p eller s kan det vara s att du dragit t tanken alldeles fr hrt.
Prova att byta brnnaren se om det fungerar bttre.
Har du satt dit den lilla avtckningskonan som fljer med Protanken? Om inte? Gr det. Det hjlpte en bekant till mig d hon sa att den frhindrade att man drog t alldeles fr hrt s blev den mer stabil.

Att tillgga r att man br vara frsiktig med att dra t tanken fr hrt, bara s att det precis tar stopp s man inte pajar gngen eller annat som kan bli fel om man drar t fr hrt.
Jag har tv Vision spinner och visst s r de lite ttare n lite strre moddar som Vamo3 och iTaste SVD som jag ven anvnder, men de fungerar utmrkt att ha med sig p jobbet d de r lttare att ha med sig.

P min Vamo3 rkade jag dra t fr hrt p och d gav det en hel del konstiga fel.
Slutade helt att fungera med ett meddelande i displayen "short" och sedan fljt av "Lov: ngot mer".
Skruvade d upp lite fick det att fungera, var ven tvungen att pilla upp det runda blcket(med en liten nl) som sitter i batteri delen d den hade tryckts ned och inte fick ordentlig kontakt d jag dragit t fr hrt.

Jag rkade ven dra t ganska hrt en gng till s gngen vart nog lite slapp var d tvungen att byta bottenplattan(Conneector) som man fster brnnaren i och d fungerade allt topp igen. http://www.lightyourfire.se/e-cigare...ta-bas-protank

Men har ven varit med om att man kan f riktiga sndags ex av brnnare x som inte alls fungerar eller s knns det som att man frsker suga glass genom ett sugrr vilket resulterar ofta i att man ser helt skadad ut venerna brjar synas i ansiktet medans man frtvivlat frsker f i sig sin efterlngtade vape.

Jag sger inte att det r ngra av dessa fel men det br finnas i tanke att det kan uppst och jag har sttt pillat trixat lite ftt det att funka till slut. (oftast)

Lycka till och hoppas att det lser sig.
Citera
2013-12-07, 12:41
Medlem
Millers avatar
Citat:

iTaste SVD r riktigt trevlig tillsammans med iClear 30
Citera
2013-12-07, 12:55
Medlem
Katamanjarus avatar
Gjorde en liten sammastllning p frakter, leveranstider och kostander, samt vem som skickar vad som jag tnkte dela med mig av. Gller frn Fasttech.

Fraktstt: / Kostnad / (SEK) / Frakttid / Kapsl / Juice / Cyl.Batt

Regaular Airmail: Gratis (0kr) 15-30 dagar Ja/ Ja/ Nej
Registered AirMail $1,51 (10kr) 10-14 dagar Ja/ Ja/ Nej
Speedpost Global Express $25,40 (165kr) 4-9 dagar Ja/ Ja/ Nej
Reg. AirM Malaysia Post $1,51 (10kr) 14-18 dagar Ja/ Ja/ Nej
Reg.AirM China Post $1.51 (10kr) 14-18 dagar Nej/ Nej/ Nej
Reg.AirM Swiss Post $2,51 (16kr) 13-16 dagar Nej/ Nej/ Nej
Reg.AirmM Sweden Post $2,01 (13kr) 13-16 dagar Nej/ Nej/ Nej
DHL Express $63,50 (412kr) Oknt Ja/ Nej/ Ja

Kapsl= Kaplsat batteri, typ Spinner, Ego mm.
Juice= E-juice
Cyl Batt= Cylindriska batterier till mod. Lithium.
Senast redigerad av Katamanjaru 2013-12-07 kl. 13:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in