2011-03-09, 01:05
Medlem
Bergstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fearow
Bestllde nyss denna
http://www.totallywicked-eliquid.co....c-product.html

Hoppas den hinner komma i veckan

har en likadan , frst var jag lite halv skeptisk men sen tog jag bort den skallade "wick";en frn min atmoizer s blev den 10 ggr bttre. om du undrar hur man gr s finns det guider p youtube, sk bara p "how to remove the wick from atomizer"
Citera
2011-03-09, 05:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bergsten
har en likadan , frst var jag lite halv skeptisk men sen tog jag bort den skallade "wick";en frn min atmoizer s blev den 10 ggr bttre. om du undrar hur man gr s finns det guider p youtube, sk bara p "how to remove the wick from atomizer"

Vad r syftet med en "wick" ifall det blir s mycket bttre ifall jag tar bort den?

Vntar sjlv p en: http://www.elcigg.se/startpaket-ecig...ill-p-142.html

Vet inte om den har en "wick" men det kanske blir att bestlla en annan om den suger.
Citera
2011-03-09, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trinitas
fick hem min idag 10dollar totalt Nu blir det att kpa lite andra smaker. blev bara 3 refills

Min kom fr ngon dag sedan. Kapslarna som fljde med r inget vidare. De r mrkta "MB", s jag gissar att det ska vara Marlboro. Smaken pminner om lukten som uppstr d man eldar med kontorspapper. Det str p frpackningen att det ska vara nikotinfritt, men jag tycker att jag blir lite snurrig nr jag "rker" (ungefr som med riktiga cigaretter, jag rker vldigt sllan och r lttpverkad av nikotin).

Jag kpte med en pfyllningsflaska med mintsmak, men den har jag inte provat n. Mste rka slut p en kapsel frst.
Citera
2011-03-10, 14:34
Kpte Totally Wicked's Tornado efter att ha lst hr, r helnjd.
Citera
2011-03-10, 20:33
Medlem
trinitass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JW250
Men ge oss en recension d. Vad tycker du om den? Hur knns det?

ja du det r vldigt svrt att frklara smaken. men den laddas fort genom usb, str 5 timmar men laddas p bara 1 timme om inte mindre. lysdioden brjar blinka nr den knner av nr den ska laddas. stoppa in den i datorn och den brjar lysa och slocknar nr den r klar. fick den i praktisk snygg etui. man blir lite snurrig fast den ska vara nikotin fri s jag vette fan vad det r man drar i sig men ter till smaken. ja, det blir tort i halsen och smakar som eftersmaken av cigg fast mycket mildare. Det tog 3 veckor att f hem den frn Hong Kong och nu har jag bestllt en till cigg med 10 filter marlboro plus lite smaker: 20 filter jordgubb, 5ml kaffe, 10ml menthol, och 10ml jordntssmak som folk rekomenderar (555 state express) och det blev bara 108kr med frakt
Citera
2011-03-11, 12:13
Medlem
trinitas: Visst kpte du den hr?
http://www.tinydeal.com/usb-rechargeable-ecigarette-vaporizer-nonicotine-healthy-electronic-cigarette-with-4cartridge-refill s-hkh25816-p-21621.html

Funkar asken bra? Jag kpte ju deras billigaste "startkit", men nu funderar jag p att skaffa en ask ocks. De verkar inte slja passande askar lsa, s det ft bli ett till kit. Det r nog lika bra att skaffa en extracigarett hur som helst. Vad tror ni om detta kit?

http://www.tinydeal.com/quit-smoking-usb-rechargeable-black-electronic-cigarette-with-3-refills-synthetic-leather-case-gift- small-hkh28423-p-24018.html

Det r lite tunnare n det trinitas kpte, tror jag. Det r vl inte fr litet? Det finns en lite strre variant ocks: http://www.tinydeal.com/quit-smoking-usb-rechargeable-black-electronic-cigarette-with-5-refills-synthetic-leather-case-gift- large-hkh28421-p-24020.html
Jag gillar tanken p att kunna bra med mig lite olika smaker. Dessutom r det snyggt att cigaretten r svart.

Hur funkar det frresten om man ppnar en kapsel och sen tar bort den frn cigaretten - kommer vtskan inuti att dunsta och frsvinna d?
Citera
2011-03-11, 16:02
Medlem
trinitass avatar
Asken fungerar bra men aluminiumet bjer sig vldigt ltt s jag tror den hr blir ett bra val fr dig

http://www.tinydeal.com/quit-smoking...k=1267084484YV

i filtret s sitter en frsluten kapsel som ppnas nr man trycker den p plats och i kapseln s r det hmm ja det ser ut som bommul antagligen fr att vtskan inte ska rinna ur

EDIT: fast jag brjar bli lite fundersam. har inte ftt n mail n och det str bara processing i statusen p sidan i 4 dagar nu

EDIT: 2 sg just detta Delay of Export Packages' Transit via Hongkong Post

http://www.sendfromchina.com/news/view-news/id/850
As there are packages overstocked in Hongkong airport recently and airport inspects all export packages severely, Hongkong Post will make export packages inspect and be through the safety inspection individually, the recent export packages' transit will be subject to delay. To make your packages' transit smooth, please do not consign any restricted items, eg: liquid, battery products and magnetic products, etc.
Please be aware of the above.
Thanks for your persistent supports.
SFC Service Ltd.
4 March 2011

"liquid, battery products" jaha nu d
Senast redigerad av trinitas 2011-03-11 kl. 16:21.
Citera
2011-03-11, 21:57
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Kpte Totally Wicked's Tornado efter att ha lst hr, r helnjd.

Fick min Tornado Tank idag, mycket bttre n det vanliga Tornadon. Rekommenderas nnu mer.

Mycket smidigare med pfyllning av kapslarna och bttre vejp.
Citera
2011-03-13, 08:50
Medlem
Inte trott dr funnits en trd om ecigg, trots att flashback har en om det mesta.

Ska ha kpt ecigg sen 1 r tillbacks men pga okunskap s har jag hllt mig tbx, var efter jag prvade dem kina eciggen som ngra av er kper, r SKIT rent ut sagt.

Kpte en ny halvr efter ca 3 veckor sedan, har prvat den igen, fungerar men inte fr mig, har ca 30 packet om 10st i var frpackning av dessa frdiga filter som bara ligger med eciggen och skrpar.

Fungerar fr vissa ju, ngon som prvat har tyckt den varit bra, men jag r storrkare.

Iaf det jag undrar om ngon har prvat prodigy 3.1 specefikt? eller uppgraderat ifrn 3.0

ska kpa en sn frhoppningsviss nsta eller absolut nsta mnad igen.

Packetet fr ca 2 mnader kostar mig 4700kr :P men r startpacket dock.
Citera
2011-03-13, 19:11
Medlem
trinitass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidde91
Ska ha kpt ecigg sen 1 r tillbacks men pga okunskap s har jag hllt mig tbx, var efter jag prvade dem kina eciggen som ngra av er kper, r SKIT rent ut sagt.

Vill du frklara varfr
Citera
2011-03-24, 21:01
Medlem
yoshiboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjatorrent
Go for it och terkom med resultat

Har nu provat att rka min e-cigarett i skolan. Gick fram till min mattelrare och tog fram e-ciggen och frgade honom om han visste vad det var.

Det visste han naturligtvis inte s jag berttade att det var en "elektroniskcigarett", varav han frgar hur stter man p den d?

Tar d ett bloss frn ciggen och andas ut rken, hans svar var ett gott skratt.
Sedan var det bara att blossa p!

mvh
Citera
2011-03-25, 16:49
Medlem
Tjena, har sjlv anvnt e-cig sen brjan december nu och rker inte vanliga "analoga" sen slutet av december. Undrar lite om ngon har bra stllen att f tag p VG och PG i sverige?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in