2013-09-08, 22:05
Medlem
uno-kronkvists avatar
Någon här som känner till nån fysisk butik i köpenhamn som säljer e-juice med nikotin?
Har hört att det ska finnas men vet inte var.
Citera
2013-09-09, 20:44
Medlem
Jag undrar samma sak som ovanstående skribent fast i Stockholm, juice MED nikotin
Citera
2013-09-09, 21:21
Medlem
MrDases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDeltoid
Du har inte en länk till det du köpte?
Pratar vi om en cartomizer som saknar vadd eller en gammeldags 510 förångare med carts som saknar vadd? Du använde ordet "tank" och jag har aldrig stött på en tank som man fyller med vadd.

köpte mina på esmoke.se fast the finns på lightmyciggaret.se eller va stället heter och då är det orginal.

510 finns i tbå utföranden 510 med bomull / vadd som suger upp vätskan
och 510-t med en tank som skall penetreras när man sätter i den i förångaren

fast nu köpte jag en ego c16 istället vilket är mycket bättre
Citera
2013-09-10, 11:28
Medlem
Blezzas avatar
Vet någon vilket slags batteri kraft batteriet på denna sida är ? http://www.paulsaar.se/batterier

Är det vanlig ego, ego-t? Kopia kanske ?? Vill veta eftersom jag tänkte beställa från en annan sida nästa gång och vill då veta om t.ex eGo ce5 kommer passa och funka på den. Vill helst inte köpa ett helt nytt paket liksom.
Citera
2013-09-10, 14:12
Medlem
MrDeltoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blezza
Vet någon vilket slags batteri kraft batteriet på denna sida är ? http://www.paulsaar.se/batterier

Är det vanlig ego, ego-t? Kopia kanske ?? Vill veta eftersom jag tänkte beställa från en annan sida nästa gång och vill då veta om t.ex eGo ce5 kommer passa och funka på den. Vill helst inte köpa ett helt nytt paket liksom.

Det ser inte ut som ett traditionellt ego-batteri men kan mycket väl ha 510 och ego kontakt. Mitt tips är att maila och fråga.
Citera
2013-09-10, 14:44
Medlem
Blezzas avatar
Citat:
Det ser inte ut som ett traditionellt ego-batteri men kan mycket väl ha 510 och ego kontakt. Mitt tips är att maila och fråga.

Skickade mail igår, inget svar ännu. Provat ringa alla numren, existerar inte. Flera som klagat på facebook sidan, fast kan inte läsa allt eftersom jag vägrar att använda facebook längre. Fick vätskorna igår ( 18mg nikotin) som jag hämtade på ICA men inget startpaket så.. ja.. konstigt, speciellt eftersom vätskorna är det som ska ta längre tid enligt deras sida. Kommer inte beställa därifrån igen kan jag lugnt säga. esmokes.se verkar mycket bättre, de har ett faktiskt utbud av saker och billigare priser.. Skulle fan ha gjort mer "research" innan jag beställde skitet.
Citera
2013-09-10, 14:52
Medlem
MrDeltoids avatar
Citat:
Skickade mail igår, inget svar ännu. Provat ringa alla numren, existerar inte. Flera som klagat på facebook sidan, fast kan inte läsa allt eftersom jag vägrar att använda facebook längre. Fick vätskorna igår ( 18mg nikotin) som jag hämtade på ICA men inget startpaket så.. ja.. konstigt, speciellt eftersom vätskorna är det som ska ta längre tid enligt deras sida. Kommer inte beställa därifrån igen kan jag lugnt säga. esmokes.se verkar mycket bättre, de har ett faktiskt utbud av saker och billigare priser.. Skulle fan ha gjort mer "research" innan jag beställde skitet.

Ja, esmokes.se ser definitivt ut som en bättre sida. En annan sida du kanske vill hålla ögonen på är Lightyourfire.se. Dom har ett bra utbud och svarar alltid på frågor.
Citera
2013-09-10, 18:48
Medlem
vinbras avatar
Någon annán som haft problem med leverans från Paulsaar på sistone? Jag beställde nikotinpatroner 28 augusti men ännu inget.
Citera
2013-09-11, 00:51
Medlem
Kolagubbens avatar
Har börjat köra min Smoktech RSST med bomull och en microcoil, funkar mkt bättre för mig än med mesh

En riktig ångmaskin! Ska bara borra upp lufthålet lite så det blir ännu bättre.

Och Divern jag köpte får jag mecka lite mer med, verkar inte feeda coilen med juice tillräckligt för mig.
Senast redigerad av Kolagubben 2013-09-11 kl. 00:59.
Citera
2013-09-11, 06:27
Medlem
MrDeltoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolagubben
Har börjat köra min Smoktech RSST med bomull och en microcoil, funkar mkt bättre för mig än med mesh

En riktig ångmaskin! Ska bara borra upp lufthålet lite så det blir ännu bättre.

Och Divern jag köpte får jag mecka lite mer med, verkar inte feeda coilen med juice tillräckligt för mig.

Micro coils is the shit! Jag har micro coils i flera av mina drippers samt en på 0.8ohm i en protank. funkar riktigt bra.
Citera
2013-09-11, 09:27
Medlem
Citat:

Det är en fejt e-Go och jag jämförde gängorna med mitt (riktiga) e-Go batteri. Det ser inte alls ut som på bilden och det verkar som att paulsaar har en "tvärtom" gänga.

Här är ett liknande startpaket som du kan köpa från LYF http://www.lightyourfire.se/e-cigare...-v3-startpaket
Dyrare? Ja, men jag litar på dem

Det enda bra jag fick lära mig på Mediaprogrammet är att man ska vara källkritisk när man kollar på hemsidor.
1. Fungerar telefonnumret?
2. Har de en fysisk adress?
3. Är företaget registrerat på bolagsverket (om det är svenskt)?
Är det nej på någon av frågorna så skulle jag inte köpa därifrån

Edit: Förstod frågan fel
Senast redigerad av Strumptrollet 2013-09-11 kl. 09:31.
Citera
2013-09-11, 09:43
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Micro coils is the shit! Jag har micro coils i flera av mina drippers samt en på 0.8ohm i en protank. funkar riktigt bra.

Kör du med bomull i protanken?

Köpte mig en protank 2 men den har mest legat i skåpet, gillar den inte alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in