2008-02-22, 20:33
Medlem
Regiss avatar
Finns de någon bild på han? Orkar inte leta igenom!
Citera
2008-02-22, 20:34
Medlem
Megadeths avatar
även jag tar gärna en bild på gärningsmannen. ett PM skulle sitta fint.

edit: PM har jag fått.
Senast redigerad av Megadeth 2008-02-22 kl. 20:37.
Citera
2008-02-22, 20:35
Medlem
EvenOlderTwats avatar
Hans mongolida långa armar på klassfotot ser ut att kunna på vad som helst...

Dessutom ser händerna ut som som sådana där händer som skall pilla på allting...
Citera
2008-02-22, 20:35
Medlem
Har någon lust att pm:a mig angånde bilden?
Senast redigerad av Draupnir 2008-02-22 kl. 20:41. Anledning: Tackar för samtliga svar!
Citera
2008-02-22, 20:37
Medlem
dullboys avatar
Hur mycket ny info innan rättegången kommer polisen att släppa till media tror ni? Eller rättare sagt hur brukar det gå till, är det locket på nu eller?
Citera
2008-02-22, 20:38
Medlem
Adonirams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elys
Om polisen säkrat Pernilla Hellgrens mördares DNA är det ju lätt uppklarat. Jag som nyss skrev att jag inte trodde han var /blivande/ seriemördare.. Vi får väl se.. annars så, tji fick jag

Nja, han var väl tolv år då, så betvivlar att han rörde sig fritt över hela landet...

Pernilla Theorin i Avesta kunde vara en sak, men skulle en 30-åring släpa in en 18-åring så där?
För övrigt fick han väl jobb och flyttade till DAlarna först maj 2007, när PT mördades gick han fortfarande på fordons och pryglade 13-åringar på ungdomsgården på fritiden.
Citera
2008-02-22, 20:41
Medlem
Fader Frank är pappa åt hela klassen

Citat:
Ursprungligen postat av Player74
Ärligt så tycker jag inte att killen ser ut som en seriemördare men vem vet?

Tycker de ser ut som seriemördare hela högen...
... spelar banjo på rasterna och sparkar boll med klumpfot...
Citera
2008-02-22, 20:41
Medlem
elyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adoniram
Nja, han var väl tolv år då, så betvivlar att han rörde sig fritt över hela landet...

Pernilla Theorin i Avesta kunde vara en sak, men skulle en 30-åring släpa in en 18-åring så där?
För övrigt fick han väl jobb och flyttade till DAlarna först maj 2007, när PT mördades gick han fortfarande på fordons och pryglade 13-åringar på ungdomsgården på fritiden.

Tänkte inte på det med åldern, klantigt av mig

Men när jag läste att mördaren eldat upp P. Theorin i hennes egna hem kändes steget lite långt till att dumpa nån bakom en container.
Citera
2008-02-22, 20:43
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adoniram

Håller helt med dig.
Att han skulle ha mördat dessa två är i princip lika med noll med tanke på hans ålder. Sedan så har han som du nyss sa nyligen flyttat hit.
Det är bara patetiskt att börja spekulera i att han har mördat dessa två damer.
Citera
2008-02-22, 20:43
Medlem
Adonirams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dullboy
Hur mycket ny info innan rättegången kommer polisen att släppa till media tror ni? Eller rättare sagt hur brukar det gå till, är det locket på nu eller?

Han har erkänt så det lär inte behövas några omhäktningsförhandlingar.

Åtalet blir offentligt några veckor före rättegången.

Jag skulle inte tro - ens om CF inte samarbetar, vilket han nog gör om han erkänner vid andra förhöret - att utredningen behöver ta så värst många veckor, sedan ska försvaret ha några dagar på sig att titta på förundersökning och kröva utredningar. Skulle tro att det blir en liten psykundersökning direkt. En månad max - men då är det påsk - åtal 1 april? Rättegång en vecka senare?
Citera
2008-02-22, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draupnir
Har någon lust att pm:a mig angånde bilden?
men va fan kan du inte bara bläddra bakåt några sidor så ligger det en länk där
Citera
2008-02-22, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wabbit
men va fan kan du inte bara bläddra bakåt några sidor så ligger det en länk där

Den länken är ju borta ju ..jag har också spenderat en ansenlig tid för att hitta bilden och det enda jag sett är att någon skriver att länken är borttagen. Så det handlar inte om lathet från vår sida!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in