Ett rykte i Mora ikväll säger att man plockat in två killar till i samma ålder som aset, en från Mora och en från Sollerön (typ två mil utanför Mora). De skulle tydligen ha någonting med det hela att göra, på något vis. Jag vet inte om det finns någon substans i det hela, eller om det kommit fram redan. Kanske en av dem är DreamR?
DreamR har inte varit inloggad sen igår iaf. Inte för att jag tror han har nåt med det att göra men... det är ju lite sådär att han först berättar personlig fakta, sen ändrar dagar, och sen loggar ut för gott när folk börjar ställa många frågor.
Möjligen aningen off-topic, men kan någon ge tips om hur man skulle kunna anordna en ekonomisk insamling till direkt oförmån för GM. Jag vet att det inte är speciellt kostsamt med ett par brutna armar. Med tanke på antal besökare i tråden så kanske det skulle kunna gå att skramla ihop till en liten "spark i arslet" för GM. Tipsa företrädesvis via pm då detta egentligen inte har något med tråden i sig att göra.
Sjukt trevlig dag och sjukt trevlig kväll/natt/morgon med Corv och en annan polare.. rökt och varit trammad hela gårdagen, för att sedan vid 12 tiden inatt dela en femma tjack med Corv och köra, lira xbox, sitta vid datorn och mingla om allt fram tills nyss. Trevligt!
Möjligen aningen off-topic, men kan någon ge tips om hur man skulle kunna anordna en ekonomisk insamling till direkt oförmån för GM. Jag vet att det inte är speciellt kostsamt med ett par brutna armar. Med tanke på antal besökare i tråden så kanske det skulle kunna gå att skramla ihop till en liten "spark i arslet" för GM. Tipsa företrädesvis via pm då detta egentligen inte har något med tråden i sig att göra.