Citat:
Ursprungligen postat av Truce-
Få höra mer om det där!
Historien gar som sa att den enda anstalten for minderariga sexualforbrytare var full, sa han hamnade pa ett stalle for knarkare och valdsbrottslingar under "falska anklagelser" eller vad man ska saga, men han rakade forsaga sig till en av vardarna. Denna vardare skvallrade for nagra av de intagna och berattade att "jag vet att ni fatt schampoo och grejer i veckan (schampooflaskor oppnas tydligen inte, och innehaller ofta plastbollar med diverse knark i), och det ar jag som sitter i vakten i natt, den nya snubben ar valdtaktsman och jag kommer ga pa toaletten mellan det och det klockslaget". Dorrarna ar oppna sa att folk kan ga pa toa t ex, men det gar ett larm i vaktkuren sa att de ser att nagon oppnat.
Sagt och gjort, de gled in till en snubbes rum, drog ladd och hetsade upp sig, sen gick de in och dangde pa den dar snubben riktigt ordentligt. Han hamnade pa intensivvard, ingen av de intagna visste vem som hade gjort det och vakten hade rakat vara pa toa vid precis just fel tillfalle.
Det lustiga med den har historien ar att jag nagra ar senare traffade en snubbe som berattade om att hans polare fatt tvarstryk pa ett LVU-hem (tror det var det iaf) efter att en brudjavel fick honom och hans polare fallda for gruppvaldtakt trots att hon egentligen ville... Jag berattade inte for honom att jag hort storyn fran "andra sidan" tidigare.
Men det ar OT.