2006-10-30, 22:32
Medlem
Jag ber om ursäkt för det jag skrivit om Miitri Letho här i den här tråden. & mot andra oxå, man ska tänka innan man skriver.
Citera
2006-10-30, 23:56
Medlem
Speciellt när man har sitt eget ansikte på avataren som du tidigare hackaren, hade... eller har jag fel?

Har du fått trubbel?
Citera
2006-10-31, 00:06
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Unique
Speciellt när man har sitt eget ansikte på avataren som du tidigare hackaren, hade... eller har jag fel?

Har du fått trubbel?

Det verkar inte bättre, hans ursäkt har dykt upp i flera trådar!
Citera
2006-10-31, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiny Joe
stickanviberg är en stalker som förföljer mig...

Oj förlåt nu får jag väl snart en low-kick, så du sänker mig!!!

ställ dig bakom en travhäst på stallbacken istället, de sparkarna biter bättre!
Citera
2006-10-31, 17:13
Bannlyst
En debattartikel om DNs bevakning av Milan Sevo.
http://www.journalisten.se/a.aspx?article_id=6025

Vad säger ni med koll på läget?
Citera
2006-10-31, 18:28
Medlem
Hmmm

Citat:
Ursprungligen postat av Själsfrände
En debattartikel om DNs bevakning av Milan Sevo.
http://www.journalisten.se/a.aspx?article_id=6025

Vad säger ni med koll på läget?

Jag har faktiskt ingen koll alls, men jag tror nog att dom har rätt i det mesta dom skriver, sen har dom säkert missat massor och kanske överdrivit en del, men som sagt svårt att tänka mig att dom skulle ta allt ur luften.
Men som sagt vem vet...

Är det nån tidning man fortfarande har en del förtroende för så blir det väl DN...
Citera
2006-11-01, 09:43
Medlem
Vad hette den kille som var polare med Guillermo Marquez Jara och åkte dit på "golnytt" för nåt fuffens i nån juvelerarbutik? Ganska kort, och bred. Pagefrilla. Latinonamn, tror jag. Nån som vet vem jag menar? Vad gör han nuförtiden? Han kanske bara var en småhandlare iofs...
Citera
2006-11-01, 16:14
Medlem
gammal tumbakille, har stuckit tillbaka till Chile där han kommer ifrån....Kommer nog aldrig att komma tillbaka....

Citat:
Ursprungligen postat av Shoan
Vad hette den kille som var polare med Guillermo Marquez Jara och åkte dit på "golnytt" för nåt fuffens i nån juvelerarbutik? Ganska kort, och bred. Pagefrilla. Latinonamn, tror jag. Nån som vet vem jag menar? Vad gör han nuförtiden? Han kanske bara var en småhandlare iofs...
Citera
2006-11-01, 16:15
Medlem
sorry, jag såg fel trodde du menade jara...

Citat:
Ursprungligen postat av bomis
gammal tumbakille, har stuckit tillbaka till Chile där han kommer ifrån....Kommer nog aldrig att komma tillbaka....
Citera
2006-11-01, 17:58
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Shoan

Skojar du eller Vinko menar du.....träffade han bara för en månad sen på Media Markt i Heron City....han hade gått upp i vikt och fått lite mage sen hade han page med massor av smet i och fejkad solbränna alá 80-tal....hörde sen efter det att han har folk efter sig och det är inga roliga snubbar att ha att göra med....när jag träffade han var han med två killar som inte var en dag över 20 år så han håller väl på att värva nytt folk att ha runt sig......hur som helst så var Vinko en rätt urflippad snubbe ett tag typ 17 år sen och gillade att dra tjuringen i folk till höger och vänster....så Vinko är i stan och har varit det ett bra tag nu....
Citera
2006-11-01, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drillen
Japp Jari är i Sverige och är aktiv än idag....sist jag träffade på han så hade han klappat på en snubbe så killens lever och mjälte vart skadad samt fick en grov hjärnskakning och flera revben som gick åt helvete.....detta bekräftades från flera håll efter det jag träffat han så det är ren fakta.....om stridsyxan är nergrävd eller inte så kan jag svara på det och den är nergrävd....nu är många av de som var med i detta krig tillbaka i stan då jag både träffat Alex eller Sasha som han heter (Ratkos son) förra helgen på Heron City med hela sin liga och idag träffade jag Adrian inne i stan på PUB....sen träffade jag ju Jari och hans grabbar i Nacka Forum för en tid sedan.....sen har jag träffat både Danne (Webben) och Emil bara för ett tag sedan och det skulle man aldrig gjort på så kort tid då krigandet var i fullgång så visst är yxan nergrävd allt det är den.....

alex "sasa" Djokic, hur e d me han nuförtiden? och hans syster aleksandra?
Citera
2006-11-01, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drillen
Skojar du eller Vinko menar du.....träffade han bara för en månad sen på Media Markt i Heron City....han hade gått upp i vikt och fått lite mage sen hade han page med massor av smet i och fejkad solbränna alá 80-tal....hörde sen efter det att han har folk efter sig och det är inga roliga snubbar att ha att göra med....när jag träffade han var han med två killar som inte var en dag över 20 år så han håller väl på att värva nytt folk att ha runt sig......hur som helst så var Vinko en rätt urflippad snubbe ett tag typ 17 år sen och gillade att dra tjuringen i folk till höger och vänster....så Vinko är i stan och har varit det ett bra tag nu....

Var det han som körde hos Pålle på slutet av 80-talet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in