Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-02-12, 22:45
  #1
Medlem
Var länge sen man hörde nåt om honom nu känns det som. Är det någon som vet något om vad han sysslar med nuförtiden? Vad gör han?

Kan tillägga att Poker på femman är inte densamma utan Lennaard tycker jag, vad tycker ni? Nalle känns lite.. hmm.. jag vet inte. Gillar Ken bättre.
Citera
2008-02-12, 23:28
  #2
Medlem
Treehorns avatar
Nalle är ju värdelös... Ken håller väl sig borta från media och poker efter alla scams och bedrägerier
Citera
2008-02-12, 23:33
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Nalle är ju värdelös... Ken håller väl sig borta från media och poker efter alla scams och bedrägerier

Såg precis senaste avsnittet av poker nu. Jag stör mig faktiskt rejält på Nalle. Tycker han är dålig, irriterande och har för dåligt TV-vana för att vara expertkommentator.

Angående Ken, ja vad var det nu igen? Var inte han anklagad för fusk eller nåt sånt?
Citera
2008-02-12, 23:43
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bamzizen
Såg precis senaste avsnittet av poker nu. Jag stör mig faktiskt rejält på Nalle. Tycker han är dålig, irriterande och har för dåligt TV-vana för att vara expertkommentator.

Angående Ken, ja vad var det nu igen? Var inte han anklagad för fusk eller nåt sånt?

Dels det och sedan kallades han in på förhör för insiderbrott. En av hans bättre vänner jobbade ju som aktiemäklare och hade tydligen tipsat honom om att bland annat köpa Electrolux dagen innan deras rapport kom...
Citera
2008-02-12, 23:45
  #5
Medlem
Jag måste också passa på att såga Nalle=)
Citera
2008-02-12, 23:52
  #6
Medlem
zapios avatar
Han spelar fortfarande mycket livepoker, vet ej om han spelar lika mycket på nätet. Men nuförtiden får han inte lika mycket uppmärksamhet, tror d beror mest på att han dragit ur pga fuskförsöket mot sagström, de knjiff osv.
Citera
2008-02-13, 00:36
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvarna
Jag måste också passa på att såga Nalle=)

Håller med nalle suger hårt
Citera
2008-02-13, 00:37
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zapio
Han spelar fortfarande mycket livepoker, vet ej om han spelar lika mycket på nätet. Men nuförtiden får han inte lika mycket uppmärksamhet, tror d beror mest på att han dragit ur pga fuskförsöket mot sagström, de knjiff osv.

Vad var det för fuskförsök?
Citera
2008-02-13, 05:11
  #9
Medlem
HjarterDams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bamzizen
Vad var det för fuskförsök?

Försökte sätta ihop ett homegame med kamror och märkta kort m.m
Toppeliten skulle spela.
Citera
2008-02-13, 08:57
  #10
Avstängd
EcstaZys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HjarterDam
Försökte sätta ihop ett homegame med kamror och märkta kort m.m
Toppeliten skulle spela.

Jävla bög Ken är då.

Varför vill ni ha honom på tv?

Han borde avlivas.

Peace
Citera
2008-02-13, 12:17
  #11
Medlem
Minderbinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bamzizen
Angående Ken, ja vad var det nu igen? Var inte han anklagad för fusk eller nåt sånt?

Jo, och skyldig som synden. Han och den kände pokerfuskaren Russ Georgiev hade riggat ett liveparti med hålkortskameror. Ken nekade, ansåg sig utsatt för en komplott och det var såååå synd om honom. Det hade han dock inget för när några av de spelare de hade tänkt blåsa gick ut offentligt och bekräftade storyn.

Ken fick avgå ur SvePof, fick sluta som representant för SvS och tappade uppdraget som krönikör på Aftonbladet.

Sedan var det ju insiderhärvan på det. Plus att han tillhör de ledande inom Firman boys. Fuskar-Kenta betraktas väl idag som yrkeskriminell snarare än som pokerproffs.
Citera
2008-02-13, 12:24
  #12
Avstängd
sfcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minderbinder
Plus att han tillhör de ledande inom Firman boys.


idiot, ska man sprida rykten där man pekar ut någon som klandervärd får man fan se till att veta vad i fittan man snackar om.

ken är för det första inte ens aikare.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback