2008-03-07, 21:59
Medlem
Joe Blows avatar
Jag vet inte om någon redan har observerat det men är han inte, både till utseende och uppträdande, jävligt lik en lite nedtonad variant av en Filippa Bark in drag?
Citera
2008-03-07, 23:37
Medlem
Han är jävligt rolig och mycket lovande. Men bäst i Sverige tycker jag absolut inte. Inte än. Sverige har många bra komiker.
Citera
2008-03-07, 23:51
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sniker
Han är jävligt rolig och mycket lovande. Men bäst i Sverige tycker jag absolut inte. Inte än. Sverige har många bra komiker.
Schyffert, Gustafsson d.ä, Dorsin (jag menar "korv i ugn" rappen), Jonas Inde (innan han blev svag i nerverna,"Tommy Bolin"- det är genialt), Claes Malmberg på gamla "Radio Göteborgtiden". Sedan kommer iallafall inte jag på en komiker som har fått mig att skratta så mycket. Men han bör undvika sådana där fåncitat som AB lyckades få till förra veckan.
Citera
2008-03-08, 00:27
Medlem
Betnér och Dorsin är definitivt bättre i alla fall. Även Hipp Hipp-snubbarna tycker jag. Men som sagt, Björn Gustafsson är hur bra som helst och han kommer bli bättre.

edit) Galenskaparna är bitvis geniala, men de är totalt bortglömda nuförtiden. Synd.
Senast redigerad av Sniker 2008-03-08 kl. 00:31.
Citera
2008-03-08, 00:37
Medlem
Eftersom ni håller på och jämför komiker så kan jag säga att Peter Apelgren är Sveriges bästa.
Förresten så är det här den sämsta jävla skvallertråd jag läst. Ett under att den får leva vidare.
Citera
2008-03-08, 00:42
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bukowski
Eftersom ni håller på och jämför komiker så kan jag säga att Peter Apelgren är Sveriges bästa.
Förresten så är det här den sämsta jävla skvallertråd jag läst. Ett under att den får leva vidare.
Håller med dig till 50%. Tråden är hopplös, Apelgren är.......inte så kul i mina östkustögon.
Citera
2008-03-08, 01:42
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Tycker snarare att Sverige har en handfull bra komiker och väldigt
många mediokra och kassa komiker. Det lilla jag sett av BG så tycker jag att
han är lovande men lite valpig, hade hellre sett att han väntat ett par
år innan han hoppat på komikerbanan...
Citera
2008-03-08, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjölkmustasch
...men jag står fast vid min åsikt att det finns något i botten hos Björn som är riktigt bra. Men det gäller att han förvaltar det rätt. Precis som de andra komikerna säger i aftonbladet.

Vad i helvete menas egentligen med att förvalta "talangen" rätt? Vara nykterist? Inte hänga med upp till Kiruna?

Enlighten me.
Citera
2008-03-12, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mjölkmustasch
Han är ung och ojämn. Ge honom tid. Komikerna i Hipp Hipp var inte överdrivet skojiga när dom började sin karriär, inte heller Robert G.

Hipp Hipp har inte blivit roligare och roligare med åren - bara tjockare och tjockare. morgan pålsson - fy fan vad tråkig han är
i jämförelse med dom är björn mycket intressantare även om han har mycket kvar att bevisa innan han verkligen bör utöva humor proffesionellt
Citera
2008-03-12, 00:37
Medlem
BlackMetals avatar
Tycker Björn Gustavsson är kul men han är knappast en av de bästa i Sverige än så länge.
All heder till Glans!
Citera
2008-03-12, 01:08
Medlem
LoTiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sehrverrückt
Säger snubben som livnärt sig i 650 år på att framföra 4-5 olika "roliga gubbar". Finns det någon mer överskattad jävel än R Gustafsson? Vad gäller B Gustafsson har jag ingen aning, skulle inte falla mig in att se Melodihoreriet, men inte fan kan han vara sämre än R Gustafsson.

Inavel! Hädelse! Robert har för fan 1000 karaktärer i bakfickan.
Citera
2008-03-12, 08:20
Bannlyst
Citat:

På vilket sätt är han rolig? Definera. Det håller inte bara att skriva att han är rolig.
Jag har inte garvat en enda gång åt honom. Såg precis klipp från det nya programmet morgonsoffan, där han löjlar sig med tillsammans med någon judo-snubbe. Inte kul alls det heller. Som jag har skrivit förut: Björn Gustafsson bör lära sig om vad som är roligt och vad som inte är roligt. Just nu verkar han inte ha någon koll alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in