2025-01-28, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Vad jag minns är att han trodde att han var steril och inte kunde få barn och då trodde han att Annelie hade varit otrogen. Dom hade försökt bli med barn i 5 månader.

Ja, det är ju känt men jag tycker det låter som ett pajigt rykte. De bestämmer sig alltså för att skaffa barn. När inget händer med det samma tar han för givet att han är steril. När Annelie så blir på smällen efter ett halvår tror han att hon varit otrogen. Det kan väl inte ens ha undgått den här pappskallen att folk kan få hålla på i åratal.
Senast redigerad av Bemp 2025-01-28 kl. 20:52.
Citera
2025-01-28, 20:26
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Ja, det är ju känt men jag tycker det låter som ett pajigt rykte. De bestämmer sig alltså för att skaffa barn. När inget händer på en gång tar han för givet att han är steril. När Annelie så blir på smällen efter ett halvår måste hon ha varit otrogen. Det kan väl inte ens ha undgått den här pappskallen att folk kan få hålla på i åratal.
1997 pratades det inte så öppet om problemen med att bli gravid.
Han var kanske inte så intelligent och hade läst på. Det tar oftast lite tid att bli gravid.
Citera
2025-01-28, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
1997 pratades det inte så öppet om problemen med att bli gravid.
Han var kanske inte så intelligent och hade läst på. Det tar oftast lite tid att bli gravid.

Vad får du det ifrån? Vi pratar inte om en svunnen tidsålder. Inget skiljer 1997 från idag på den punkten.

Och om nu sambon trodde att storken nödvändigtvis kommer flaxande efter första skarpa skottet hade väl Annelie satt honom in i tingens ordning.
Citera
2025-09-08, 12:48
Medlem
Känns som att alla vet vem som gjorde det men det definitiva svaret är mest troligt förlorat för alltid, stackars familjen som aldrig- åtminstone, "fick hem" Annelie...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in