Citat:
Ursprungligen postat av
Bemp
Inte otroligt. Han gruvar sig över graviditeten. Tänker propsa på abort. Vill kanske bryta upp. Så får han höra att familjen redan fått veta. Det som skulle vänta. Han tappar det.
Inte orimligt. Hade han inte druckit under kvällen kan han så klart ha petat i sig ett och annat innan han sätter sig i bilen. Då bör Annelie ha varit död i flera timmar.
Att de skulle tjafsat på pizzerian känner jag inte igen. Har hört motsatsen. Att allt verkade normalt.
Hoppas Annelie hittas en vacker dag. Ska man göra sig av med en kropp sent på natten och bor en halvmil från Ölandsbron tar man nog inte fram spaden tänker jag, men visst. Hon kan vara nedgrävd. Behöver inte vara jätteraffinerat eller alltför långt från hemmet. Killen kunde området och hade känsla för markförhållanden.
Aneurysmen han dog av ska visst ha varit medfödd. Kan sånt ställa till det på hjärnkontoret på andra sätt?
Vad jag minns är att han trodde att han var steril och inte kunde få barn och då trodde han att Annelie hade varit otrogen. Dom hade försökt bli med barn i 5 månader.
Senare fick han ju barn 2 barn med två olika kvinnor så han var inte steril.
Jag hade tydligen gjort två sammanfattningar av infon om honom i tråden. Den första handlar om att han trodde han var steril.
(FB) Annelie Ojonen, 24, försvunnen på Öland 1997
Den andra handlar om att han fick en stroke/anyrysm.
Det finns uppgifter i tråden att han fick en stroke, och sen flera, men även uppgift om att han hade ett medfött anyrysm.
Vilket det var får vi aldrig veta men han dog av blödningar i hjärnan.
(FB) Annelie Ojonen, 24, försvunnen på Öland 1997
Lite info om stroke/anyrysm.
Aneurysm kan vara medfött och ärftligt. Hittade lite info om det.
Det ger inga symptom innan det blir akut och påverkar inte personens hjärna så att han blir mördare pga det.
Termerna "stroke" och "aneurysm" används ibland omväxlande, men dessa två allvarliga tillstånd har några viktiga skillnader . En stroke uppstår när det finns ett brustet blodkärl i hjärnan eller blodtillförseln till hjärnan har blockerats. Ett aneurysm är resultatet av en försvagad artärvägg.
Ett aneurysm i hjärnan , eller cerebral aneurysm, härröral aneurysm från skador på artär. Det kan orsakas av trauma , ett pågående hälsotillstånd som högt blodtryck eller drogmissbruk, eller ett vaskulärt problem som du har haft sedan födseln.
Du kommer generellt inte att ha symtom om du har ett aneurysm om inte aneurysmet spricker. Om ett aneurysm brister kommer du att få en plötslig och fruktansvärd huvudvärk. Du kan också få ont i magen och kräkas. Händelsen kan också göra dig mycket trött eller kan till och med leda till att du hamnar i koma.
https://www-healthline-com.translate...v&_x_tr_pto=rq