Citat:
Ursprungligen postat av piggy64
Jag var ett stort fan på den tiden. De gjorde musik, och texter, som kändes nyskapande och jag minns att stans alla punks gillade dem skarpt och gick på deras konsert.
Märkligt så här i efterhand, men de var faktiskt uppskattade i de kretsarna.
När jag ser Hasse på klippen från återföreningen så ser han lite smått tandlös ut, eller är det jag som borde skaffa starkare linser?
Peo blev väl frireligiös, med i Livets ord eller Pingstkyrkan? Har för mig att han träffade en kristen flickvän och gick med i en kyrka och talade ut om detta i kvällspressen?
Hade han tappat framtänder? Han hade alla tänderna kvar i ett senare klipp så jag tror vi måste sett fel. Jag tycker att Noice var milsvida bättre änn gyllene tider, men noice finns inte längre, dessa nya konstellation är inget för mig, hasse var sångaren och han är död dessvärre så noice finns inte längre.
En sorglig sak som jag upptäckt är att hasses mamma dog kort efter hasse ,de har samma grav.. Vad hände henne?

peo gick med i livets ord och blev tillsammans med en asiatisk tjej (adopterad antar jag ) och de fick barn, det var hon som var med i livets ord och fick med honom är jag rätt säker på. Att peo klarat sig antar jag är pga att han blev frireligiös och fick något att fylla tomrummet med. Han är även några år äldre( Fredrik von gerber som låtsades vara ung men var ca 10 år äldre änn han utgav sig för att vara på den tiden.. pinsamt.) änn de andra och hade säkert en annan trygghet i sig änn dem som det gick sämre för.