2008-05-13, 12:18
Medlem
Frottefiltens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TT Boy
Precis!

Alkis och mediakåt wannabe rockstar som försöker ragga fjortisbrudar typ Frotteliten en riktigt djälva looser

Han är inte alls alkis. Han är inte mediakåt heller för deras uppträdande på sommarkrysset på lördag är hans första tv framträdande på 4 år sedan han var med i Fame factory 2004! Wannabee rockstar kan jag hålla med om...
Citera
2008-05-13, 12:19
Medlem
Frottefiltens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Dokusåpa-deltagare. Alltså människor som är lite sämre än resten.

Jasså. Jag har alltid velat vara med i en dokusåpa---- Jag har sökt 11 stycken!
Citera
2008-05-13, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frottefilten
Jasså. Jag har alltid velat vara med i en dokusåpa---- Jag har sökt 11 stycken!
Att du ens har sökt till 11 stycken är patetiskt. Men det är inte lika underhållande som att du bedömts så tråkig och alldaglig att du inte kommit med i en enda av de 11 tillsammans med white trash, bögar, nysvenskar och esteter.
Citera
2008-05-13, 17:58
Medlem
Frottefiltens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Att du ens har sökt till 11 stycken är patetiskt. Men det är inte lika underhållande som att du bedömts så tråkig och alldaglig att du inte kommit med i en enda av de 11 tillsammans med white trash, bögar, nysvenskar och esteter.

Vad är whit trash?
Citera
2008-05-13, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frottefilten
Vad är whit trash?

White Trash. Förkortas WT, ett klassiskt Flashback-uttryck. Du hittar stora White-trashtråden i "Mode & Livsstil".
Citera
2008-05-13, 21:32
Medlem
Frottefiltens avatar
Citat:
White Trash. Förkortas WT, ett klassiskt Flashback-uttryck. Du hittar stora White-trashtråden i "Mode & Livsstil".

jaha men detta var off topic men iallafall på lördag ska man se dem på sommarkrysset på grönan
Citera
2008-05-13, 21:57
Bannlyst
Användaren frotteliten har för övrigt skickat massa PM till mig där hon uppmanar mig att sluta snacka skit om alkisen i Noice. Hon berättar för övrigt att hon är kär i honom sedan 4 år tillbaka.

Jag är helt övertygad om att frotteliten inte är en dag över 14 år
Citera
2008-05-13, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TT Boy
Användaren frotteliten har för övrigt skickat massa PM till mig där hon uppmanar mig att sluta snacka skit om alkisen i Noice. Hon berättar för övrigt att hon är kär i honom sedan 4 år tillbaka.

Jag är helt övertygad om att frotteliten inte är en dag över 14 år

Jag som trodde att det var Darin som gällde för 4 år sedan

Men förutom Frotteliten, hur kommer det se ut på sommarens konserter? Kommer det vara som när Gyllene Tider gjorde sin senaste comeback, d.v.s fullt med medelålders kvinnor i sina bästa lådboxdrinkar-år?
Citera
2008-05-14, 09:17
Medlem
Frottefiltens avatar
Citat:
Jag som trodde att det var Darin som gällde för 4 år sedan

Men förutom Frotteliten, hur kommer det se ut på sommarens konserter? Kommer det vara som när Gyllene Tider gjorde sin senaste comeback, d.v.s fullt med medelålders kvinnor i sina bästa lådboxdrinkar-år?

Ja de har en skock tanter i 40 års ålders som är som galna i dem!
Citera
2008-05-15, 13:53
Medlem
Gladiators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samwise
Ja men du kan ju inte jämföra en legend och en poser?
Känner inte Öhrn personligen, men enligt bekanta jag känner i musikbranschen så är han en eldsjäl som brinner för musiken och främst då Noice. Tydligen är det han som sköter det mesta som har med bandet att göra; bokningar, presskontakter, repansvarig + att han vid sidan om arbetar med bokningar av andra artister.

Personligen förstår jag inte ett dugg av kritiken angående hans insatser i Noice. Lyssnade nyligen på "Noice 2004" som är nyinspelningar av de gamla hitsen och den som säger att det var bättre förr måste vara totalt tondöv. Det är helt klart det bästa Noice någonsin presterat.

De som gnäller som gamla griniga kärringar är bakåtsträvande personer som vill att allt ska vara som förr och har förmodligen aldrig lyckats prestera något i musikväg själva utan drömmer om ett skivkontrakt som aldrig kommer att bli verklighet.
Citera
2008-05-15, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gladiator
De som gnäller som gamla griniga kärringar är bakåtsträvande personer som vill att allt ska vara som förr och har förmodligen aldrig lyckats prestera något i musikväg själva utan drömmer om ett skivkontrakt som aldrig kommer att bli verklighet.

Jag tror dom resonerar så att Noice är Noice, med Hasse Carlsson på sång. Ändrar man det blir det väldigt fel.

Samma sak om Rolling Stones skulle ut på turne, men istället för Mick Jagger har man Markoolio på sång. Det skulle också vara väldigt fel.
Citera
2008-05-15, 15:05
Bannlyst
Citat:
Jag tror dom resonerar så att Noice är Noice, med Hasse Carlsson på sång. Ändrar man det blir det väldigt fel.

Samma sak om Rolling Stones skulle ut på turne, men istället för Mick Jagger har man Markoolio på sång. Det skulle också vara väldigt fel.

Word
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in