• 1
  • 2
2008-02-10, 14:09
Medlem
Antar att jag inte är den ända som märkt att ALLA idioter som vill leka lite "stekiga" köper ett par Lyle & Scott-tröjor. Helt ärligt, känns som varje tonåring som försöker se bra ut bär på en sådan motbjudande tröja. Smaklös svennsontröja helt enkelt.

Alltså, pikérna är ju inte ens snygga. Sen den där V-ringade tröjan med mönster gör mig illamående. Sen får vi ju inte glömma den där mössan som ser skitful ut men har en liten logga på sig.....

Finns hur mycket kläder som helst som är både snyggare och exklusivare. Så varför köper man en sådan tröja? Galet pinsamt enligt mig.
Citera
2008-02-10, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jespheR
Antar att jag inte är den ända som märkt att ALLA idioter som vill leka lite "stekiga" köper ett par Lyle & Scott-tröjor. Helt ärligt, känns som varje tonåring som försöker se bra ut bär på en sådan motbjudande tröja. Smaklös svennsontröja helt enkelt.

Alltså, pikérna är ju inte ens snygga. Sen den där V-ringade tröjan med mönster gör mig illamående. Sen får vi ju inte glömma den där mössan som ser skitful ut men har en liten logga på sig.....

Finns hur mycket kläder som helst som är både snyggare och exklusivare. Så varför köper man en sådan tröja? Galet pinsamt enligt mig.

På vilket sätt tycker du Lyle & Scotts kläder är fula, vad jämför du med då? Det kan ju knappast vara fjortisarnas andra kläder då dessa är fulare. Piketröjorna kan jag hålla med inte är de snyggaste, de har inte den bästa kvaliten eller passformen men de stickade tröjorna är det inget fel på.
Mössan är det heller inget fel på, jag har en själv.
Citera
2008-02-10, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailliv
På vilket sätt tycker du Lyle & Scotts kläder är fula, vad jämför du med då? Det kan ju knappast vara fjortisarnas andra kläder då dessa är fulare. Piketröjorna kan jag hålla med inte är de snyggaste, de har inte den bästa kvaliten eller passformen men de stickade tröjorna är det inget fel på.
Mössan är det heller inget fel på, jag har en själv.

Kläderna är smaklösa. Randomklädder som ser skit ut men har en "fin" logga...
Citera
2008-02-10, 14:42
Medlem
maxdaxs avatar
Citat:

100% lammull i deras cardigans/tröjor är fina grejer. Men håller med om att märket gått ner sig. Har slutat köpa och på de tröjor jag har har jag pillat bort fågeln.
Citera
2008-02-10, 14:43
Medlem
Citat:
Kläderna är smaklösa. Randomklädder som ser skit ut men har en "fin" logga...
Det är iof bra kvaliet på de stickade tröjorna. Vad gör dom fulare än andra stickade tröjor eller tycker du dessa också ser skit ut?
Citera
2008-02-10, 14:49
Medlem
blaus avatar
Lyle & Scott har varit dött i många år. Jag har ett antal av deras lamullströjor, köpta i pro-shopen på min golfbana. Slutade bära dessa i samma stund märket började synas på underliga människor i underliga skor.
Citera
2008-02-10, 14:55
Medlem
tältpinnes avatar
Du är ca 4år sen med din upptäckt TS.
Citera
2008-02-10, 14:58
Medlem
n00dans avatar
där ser man,,

.. har faktiskt köpt en mössa av märket Lyle&Scott, tyckte den var j*vligt plain och funkar till det mesta. Hade säkert kunnat jaga fram samma typ av mössa på HM om ja orkat.. men gilla den blåa färgen..
Citera
2008-02-10, 14:59
Medlem
Fred Friendlys avatar
Ja du har säkert en poäng men detta var något jag uppmärksammade 2005...
Citera
2008-02-10, 15:11
Medlem
Quasys avatar
Jag har en v-ringad svart med rut mönster på och det är en av mina favorittröjor grymt skön, varm och bra kvalitet och fint ull
Sedan kan jag hålla med om att deras pikes inte är nå speciella!
Citera
2008-02-10, 16:10
Medlem
doublejohns avatar
Det är ju känt sedan gammalt att Fred Perry och Lyle & Scott främst bärs av "innebandykillar" och "västeråsstekare".
Dock gör inte det kläderna fula. Jag använder både Fred Perry och Lyle & Scott's pikéer som varddagskläder, för det är ju just det är.
Citera
2008-02-10, 19:00
Medlem
Blodulvs avatar
Teori: Burberry kommer att bli det nya JL/L&S/AJ
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto