• 1
  • 2
2008-02-09, 19:16
Medlem
psyk-os avatar
Satt på bussen idag och hörde en konversation som lät typ såhär

Jag har tänkt att posta en portion bajs och skicka det till en mindre omtyckt kärring.

Detta var iallafall huvudinnehållet i konversationen. Nu undrar jag , kan vem som helst få en portion bajs i brevlådan ? är det verkligen så lätt ? ska man bajsa i något speciellt eller lägga bajset i något speciellt brev ? Hur lång tid ta det för brevet att komma fram till en privartperson och när utvecklas det maskar i bajset ?

Är det bara att bajsa i ett brev och sen skicka det ?

Hur stor är chansen att att brevet inte kommer fram pga bajsupptäckten någonstans på posterminalen(?).

All info sökes . Tacksam på förhand
2008-02-09, 19:29
Medlem
Ecnals avatar
Vad har du för planer egentligen

Nejmen du kan väll göra mycket mer "onda" saker än bajsa i brev? det är relativt lätt att äckla någon, du kan ju lika gärna kasta bajs på personen eller bajsa rätt ner i brevlådan,
Se upp så det inte är en koprofag, Mata inte trollen you know
2008-02-09, 19:51
Medlem
Svaret heter "jiffy påse", klädd med bubbelplast på insidan, säljes överallt där posyten representeras. Har dock inte skickat bajs med såden men tårtbitar av en "ordertårta" till kollegor med B-post för att grädden skulle sura till sig ordentligt.
2008-02-09, 20:07
Medlem
Liberaliss avatar
Bryt inte mot lagen bara
2008-02-09, 20:08
Medlem
mahutma_homos avatar
nackdelen med ett brev är ju att man öppnar och får syn på korven eller känner lukten och slänger brevet. bygg nån liten katapult som ryms i en låda. sen laddar du den med avföring och fixar så den fyras av när man öppnar paketet. vad förvånad mottagaren kommer bli när han plötsligt har munnen och ögonen fulla med avföring.
2008-02-09, 21:54
Bannlyst
Finns bara ett ord, vaacum-förpacka

vaacumförpackat bajs är något helt doftlöst, kan även användas för att smuggla kletiga stinkande marijuana

har själv skickat bajs till blöjnazzar vid flertal tillfällen

sägs att Dr Hellekant ertappades med bruna mungipor två dagar efter att jag skickat mitt vaacumbajsbrev
2008-02-10, 00:59
Medlem
Zockerconnys avatar
Hur kan man sjunka så lågt att man skickar skit till folk med posten . Tänker man inte på dom stackas lågavlönade på posten som riskerar att blir nedkletade. Räcker det inte med att dom tvingas dela ut en massa "skitpost" (läs reklam).
Jävla pucko, använd hjärnan (om du har nån)
2008-02-10, 01:12
Medlem
twoeggss avatar
Kan tänka mig att det finns en viss poäng i detta. T.ex om man inte har toalett hemma och måste göra sig av med avföringen på annat sätt. Men hur vanligt är det egentligen?
2008-02-10, 01:29
Medlem
psyk-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zockerconny
Hur kan man sjunka så lågt att man skickar skit till folk med posten . Tänker man inte på dom stackas lågavlönade på posten som riskerar att blir nedkletade. Räcker det inte med att dom tvingas dela ut en massa "skitpost" (läs reklam).
Jävla pucko, använd hjärnan (om du har nån)

Jag sa att jag hörde att folk snacka om det på bussen. Jag är bara intresserad av själva processen jag ska inte utföra det.

Snarare du som är idiot och analfabet, ska du spela hjälte får du väl se till att inte skämma ut dig , idiot.
Senast redigerad av psyk-o 2008-02-10 kl. 01:49. Anledning: v
2008-02-10, 01:37
Medlem
Tuesdays avatar
En numera bannad FB-medlem gjorde ovanstående. Han sitter på rättspsyk med särskild utskrivningsprövning sedan snart ett år. Ja även för annat.

Observera att SKL kan koppla avföringen till dess ägare. Skickar ni era hårstrån, säd, blod, urin och spott också i kuvertet när ni (som det riktas mot) skrämmer, hotar och/eller ofredar era medmänniskor? Aja det bekräftar bara fördomar om hur smarta personer som ägnar sig åt dylikt.
Senast redigerad av Tuesday 2008-02-10 kl. 01:42.
2008-02-10, 01:44
Medlem
psyk-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
En numera bannad FB-medlem gjorde ovanstående. Han sitter på rättspsyk med särskild utskrivningsprövning sedan snart ett år. Ja även för annat.

Observera att SKL kan koppla avföringen till dess ägare. Skickar ni era hårstrån, säd, blod, urin och spott också i kuvertet när ni (som det riktas mot) skrämmer, hotar och/eller ofredar era medmänniskor? Aja det bekräftar bara fördomar om hur smarta personer som ägnar sig åt dylikt.

Hur vet du att han var en FBare?
Blev han tagen på bar gärning av FB eller ?
2008-02-10, 01:52
Medlem
psyk-os avatar
Citat:

Vad är SKL? Nej dom här satans jävlarna kommer undan just pga att inga hårstrån , säd , blod , urin eller spott var med i kuveret. Och hur i helvete ska den utsatta personen som anmält det till polisen ha några misstankar ? en person kan ha 20 olika "fiender" , tror knappast polisen utreder varje person för lite bajs, vad tror du ?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in