2008-02-10, 01:53
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psyk-o
Hur vet du att han var en FBare?
Blev han tagen på bar gärning av FB eller ?

Använd sökfunktionen. Ökänd tidigare medlem glömde jag skriva.
2008-02-10, 01:56
Medlem
Zockerconnys avatar
Citat:
Jag sa att jag hörde att folk snacka om det på bussen. Jag är bara intresserad av själva processen jag ska inte utföra det.

Snarare du som är idiot och analfabet, ska du spela hjälte får du väl se till att inte skämma ut dig , idiot.
Ok ber om ursäkt för den sista meningen överilade mig. Har själv jobbat på posten och vet hur jävla kul det är att dela ut "skitpost"
2008-02-10, 01:58
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Vad är SKL? Nej dom här satans jävlarna kommer undan just pga att inga hårstrån , säd , blod , urin eller spott var med i kuveret. Och hur i helvete ska den utsatta personen som anmält det till polisen ha några misstankar ? en person kan ha 20 olika "fiender" , tror knappast polisen utreder varje person för lite bajs, vad tror du ?

Statens Kriminaltekniska Laboratorium.
Det finns ett DNA-register som ständigt ökar i omfattning i och med att fler och fler topsas. En match där och du är fast. Eller ska du bortförklara det med att det är någon som har stulit din avföring och måste ha skickat den? Eventuellt saliv på kuvertet därtill. Teknisk bevisning hållbar i rätten min vän.
2008-02-10, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liberalis
Bryt inte mot lagen bara

Och vad säger lagen då?
2008-02-10, 02:20
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pucco88
Och vad säger lagen då?

Ofredande.
2008-02-10, 02:32
Medlem
psyk-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Statens Kriminaltekniska Laboratorium.
Det finns ett DNA-register som ständigt ökar i omfattning i och med att fler och fler topsas. En match där och du är fast. Eller ska du bortförklara det med att det är någon som har stulit din avföring och måste ha skickat den? Eventuellt saliv på kuvertet därtill. Teknisk bevisning hållbar i rätten min vän.

Om tex jag skulle bestämma mig för att göra detta mot någon person som inte har någon anledning att misstänka mig så skulle jag knappast kunna åka fast.

NR1 Jag är inte med i något DNA register
NR2 Den utsatta personen har alltså ingen anledning att misstänka mig ens så polisen har inget att gå på
NR3 SKL har väl viktigare saker att utreda än bajspost , tror inte ens dom har dom resurserna att utreda alla såna "småsaker"
NR4 långt ifrån säkert att den utsatte skulle gått så långt som SKL
2008-02-10, 02:55
Bannlyst
Det bästa är väl att samla ihop massa hundbajs hur äckligt det än låter och sedan bombadera huset där snubben bor, eller hans/hennes dörr om hon bor i lägenhet, jag skullle aldrig använda mitt egna bajs iaf, kan inte polisen ta DNA på bajs också?
2008-02-10, 03:11
Medlem
psyk-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naggits
Det bästa är väl att samla ihop massa hundbajs hur äckligt det än låter och sedan bombadera huset där snubben bor, eller hans/hennes dörr om hon bor i lägenhet, jag skullle aldrig använda mitt egna bajs iaf, kan inte polisen ta DNA på bajs också?

ja om dom har ditt DNA registrerat nånstans .. hur stor är den chansen?
2008-02-10, 15:00
Medlem
Tuesdays avatar
psyk-o

Så har flera sagt och sedan när de senare misstänkts för ett brott och topsas, som alla gör numera, har de blivit förvånade att åklagaren har kunnat koppla dem till andra, flera år gamla brott. Så det händer visst. Det gäller att tänka framåt. Dna från ouppklarade brott sparas hela preskribtionstiden.
2008-02-10, 15:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Så har flera sagt och sedan när de senare misstänkts för ett brott och topsas, som alla gör numera, har de blivit förvånade att åklagaren har kunnat koppla dem till andra, flera år gamla brott. Så det händer visst. Det gäller att tänka framåt. Dna från ouppklarade brott sparas hela preskribtionstiden.

Om en person inte finns i brottsregistren sedan tidigare (samt har dnasamples där, vilket knappast är vanligt i de flesta fall nån hamnar i brottsregistret) llär det vara omöjligt att hitta personen ifråga
Senast redigerad av sEBbe85 2008-02-10 kl. 15:14.
2008-02-10, 16:20
Medlem
bullybrugds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sEBbe85
Om en person inte finns i brottsregistren sedan tidigare (samt har dnasamples där, vilket knappast är vanligt i de flesta fall nån hamnar i brottsregistret) llär det vara omöjligt att hitta personen ifråga
Javisst, ditt dumma spån, men tänk om du i framtiden får lämna dna, kanske oskyldigt misstänkt för ett brott?
Du får väl tänka lite längre innan du gödslar med eget dna.
2008-02-10, 16:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bullybrugd
Javisst, ditt dumma spån, men tänk om du i framtiden får lämna dna, kanske oskyldigt misstänkt för ett brott?
Du får väl tänka lite längre innan du gödslar med eget dna.

han kan väl köra med kattskit eller hundskit, hundskit e nog surast ska gärna ligga och soltorka på sommaren, sedan när den delas på mitten så vänder sig magen ut och in

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in