• 1
  • 2
2008-02-09, 16:16
Medlem
flyingmarias avatar
Jag har alltid funderat på hur det är att ha sex under en tripp. Om det är lika skönt som innan eller om det gör ondare? Att man tar i mer än vanligt eller om man inte ens känner något? Någon som vet?!
Citera
2008-02-09, 16:24
Medlem
Titaniks avatar
från egen erfarenhet så är sex nog det sista jag tänker på under påverkan av LSD. Det är så mycket annat som florerar i skallen som enligt mig slår sex med hästelängder när det är riktigt bra.
Senast redigerad av Titanik 2008-02-09 kl. 16:28. Anledning: Edit
Citera
2008-02-09, 16:38
Medlem
Jag hade sjukt bra sex på lsd. Jag var i paradiset kände mig som en färgglad fontän som sprutade ända fram tills kille körde in den i " fel hål" Då blev allt mörkt och skumt. Men helt klart en upplevelse jag inte ångrar.
Citera
2008-02-09, 16:43
Medlem
weazs avatar
Jag och en tjej kompis försökte en gång, men man blir så lätt distraherad av allting annat som händer runt om kring.. det är svårt
Citera
2008-02-09, 16:56
Medlem
Ödlans avatar
Provade själv för första gången igår. Det var annorlunda (nähä). Den röda tråden existerade inte och efter första sprutet fick hon för sig att det var sperma överallt och avbröt. Helt klart värt det, skulle inte tveka på att göra det igen. Rekommenderad upplevelse, koncentration är överskattat sålänge du lyckas ha kuken igång.
Citera
2008-02-10, 17:10
Medlem
Genious Brothers avatar
Trippade med en tjej på svamp och då var det ju planerat att prova men så när allt började fräsa igång så var den idén borta med vinden.

Dock provat ha sex på DXM. Gick varken bra eller var behagligt.
Citera
2008-02-10, 17:12
Medlem
kultingens avatar
På 2c-b är det fullständigt oslagbart, som om hela världen rör sig i harmoni. Jag tror dock att musik förhöjer upplevelsen ordentligt.
Citera
2008-02-10, 19:08
Medlem
har haft sex på en rejäl dos svamp,, de var specilet, men kul! ska jag göra om!
Citera
2017-02-20, 18:03
Medlem
floOris0nfajjas avatar
Knulla trippad är helcrazy. Var helt besatt av de stora brösten (som inte va fullt så enorma efteråt) sängen pajjade men vi fortsatte på golvet. Fick pumpa som en furie, kämpade hårt för att spruta. Men att vara kär i den man knullar med trippad är nog no1. Känslorna exploderar liksom.
Det satt en trippad polare i rummet bredvid, han pratade för sig själv och verkade inte bry sig om stön o skrik. Vilken upplevelse. Pumpade i takt till bas-kicken i Technon vi lyssnade på. Riktigt najs.
Citera
2017-02-20, 19:19
Medlem
NaCC.s avatar
Skulle nog inte palla, knulla görs bäst på tjack eller E.
Citera
2017-02-20, 21:44
Medlem
Zot^s avatar
Låter krångligt. Aldrig riktigt funderat på det faktiskt. Enklare att bara röka gräs i så fall och slippa kämpa mot ett hav av fraktaler samtidigt.
Citera
2017-02-20, 22:38
Medlem
Redgreys avatar
Sex på svampar är fantastiskt! Det krävs nästan att den du har sex med kan göra det mesta av jobbet, då man som sagt var lätt blir distraherad.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in