• 1
  • 2
2017-02-22, 11:59
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Låter intressant! Tyvärr så gillar tjejen min inte att trippa..
Citera
2017-03-18, 18:17
Medlem
Bara jag som tycker könet blir lite... avdomnat?
Citera
2017-03-19, 22:29
Medlem
orrecrists avatar
För mycket LSD & sex är det sista jag tänker på. Tycker tom att tanken på sex är lite motbjudande då jag trippar, vet inte varför, kanske för att det finns sååå oändligt mycket annat att fokusera på. Känns lite äckligt på nått sätt. Svettigt & dant, annars en jävligt kåt jävel skall sägas & har gärna sex på många andra substanser, låg dos svamp funkar ypperligt bla.
Citera
2017-03-22, 15:40
Medlem
Jag och min flickvän har ofta sex när vi trippar. Enastående upplevelse att ha kärleksfullt sex på psychedelia men inte direkt bra för råare knull (detta nyttjar vi speed för när kuken vill).

Vi testade faktiskt sex på en mikrodos svamp i veckan, första mikrodosen, inget planerat - vi blev så jäkla kåta och kära helt enkelt (:

Det tycks fö vara allmänt vedertaget att låga doser psychedelia är en fenomenal afrodisiak!
Citera
2017-04-08, 08:02
Medlem
KaptenBrunos avatar
Det är riktigt trevligt! Hade sex på en festival under kombon av 2cb och en lapp, det var nästan för bra!
Citera
2017-04-08, 11:13
Medlem
Yr.kands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Transient
Jag och min flickvän har ofta sex när vi trippar. Enastående upplevelse att ha kärleksfullt sex på psychedelia men inte direkt bra för råare knull (detta nyttjar vi speed för när kuken vill).

Vi testade faktiskt sex på en mikrodos svamp i veckan, första mikrodosen, inget planerat - vi blev så jäkla kåta och kära helt enkelt (:

Det tycks fö vara allmänt vedertaget att låga doser psychedelia är en fenomenal afrodisiak!

Haha, kom att tänka när jag knulla en tjej bakifrån och det började växa ut lyssande änglavingar från ryggen.

Annars tycker jag en bra jfr är med när man äter något på LSD. Då känns smaken i ända ut i fingertopparna ner i tårna. Det känns som den sköna känslan är i hela kroppen och inte bara på kuken och dit det strålar ut. Som om man knullar/bli knullad med hela kroppen som ett enda stort kön.
Citera
2017-04-12, 14:57
Medlem
dentrakularts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kultingen
På 2c-b är det fullständigt oslagbart, som om hela världen rör sig i harmoni. Jag tror dock att musik förhöjer upplevelsen ordentligt.

Detta, 2c-b är verkligen oslagbart i alla aspekter.
Citera
2025-08-22, 17:09
Medlem
Taokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dentrakulart
Detta, 2c-b är verkligen oslagbart i alla aspekter.

Vad är 2c-b?
Citera
2025-08-26, 12:47
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taoker
Vad är 2c-b?
En psykedelisk drog som var väldigt populär runt milennieskiftet, men än idag är mångas favorit. Lite mindre intensiv än LSD eller svamp, varpå den passar bra för klubbande.

(FB) Stora tråden om 2C-B
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in