2008-02-19, 17:09
Medlem
Kokettes avatar
Jag bjuder inte folk i 96jeans, jag bjuder inte tjejer med smink och mjukisbyxor, jag bjuder inte folk med lila syntetdreads, folk som ser allmänt otrevliga ut/blattegäng

Jag brukar säga att ciggen jag röker var min sista.
Citera
2008-02-19, 17:10
Medlem
Helt klart bjuder man allt och alla, dock inte fjortisar.
Känslan att hjälpa en genom en så liten gärning är faktiskt skön.
Gör livet gladare för alla
Citera
2008-02-19, 17:36
Medlem
sitter man o väntar på bussen och ska sitta där ett tag så visst men inte fan till nån som bara drar. På fest kan man ju bjuda folk för då brukar man va full och pratglad och då är de skönt att dra ut o snacka.
Uteliggare kan ja bjussa med och polare som bjuder tebax när dom har.
Citera
2008-02-19, 17:37
Medlem
Kokettes avatar
Angående konversationer, vad säger man egentligen till någon som man frågat efter en cigg mer än "tack så mycket"?
Citera
2008-02-19, 17:56
Medlem
Fontainebleaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokette
Angående konversationer, vad säger man egentligen till någon som man frågat efter en cigg mer än "tack så mycket"?

Vissa utav de jag bjuder stannar ofta kvar nagon minut medans de tar sina forsta bloss, smapratar lite om vad de ska gora ikvall, samt om man sjalv har nagra intressanta planer, osv.
Fragar aldrig om cigg, men om jag nagonsin tvingas gora det sa kommer jag att folja dessa personers exempel, inte bara saga "Tack, hejda!", oavsett vilken situation jag befinner mig i, stressad eller inte stressad.
Citera
2008-02-19, 18:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ichisebe
Jag bjuder om dom e trevliga osv, fan jag vet själv hur pinsamt de är att behöva fråga jag menar de e inte som om jag aldrig frågat efter cigg så klart man ger..

De jag inte ger däremot e brudar som typ pushar upp brösten o blinkar med ögonen, BARA FÖR ATT dom är så jävla inställda på att dom ska få bara för dom gör så OCH för att dom är så jävla billiga som ens tänker tanken att göra så.

Kan man inte bara fråga normalt?

Håller med dig. Dessa tjejer tror att de kan få vad som helst.
Citera
2008-02-19, 19:43
Medlem
Man bjuder bekanta som man tror skulle göra detsamma ifall jag var i den situationen. Man kan bjuda främlingar som är trevliga eller tjejer ser reko ut. Dom måste också vara trevliga naturligtvis.
Citera
2008-02-19, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokette

Lite stalkervarning på mig här, men var ju tvungen;

Man säger "tack så mycket, bjuder tillbaka", hatten av huvudet, bugar sig och går därifrån helt i extas över cigaretten man drömt om i bakfylleruset, sådär vidrigt länge.

Annars säger man bara "tack, det är bra med solidaritet" och går därifrån. Mest för att det är fjortonåriga Sarah med Ultima-thule tjocktröja och truckerkeps som bjuder
Citera
2008-02-19, 22:26
Medlem
Mx_1337s avatar
Bjuder gärna främlingar, lodisar sa någon att dom inte bjöd, men fan om det är några som är bra på att bjud igen så äre dom. Snygga tjejer är ju också svårta att nej till.
Polare bjuder man dom som brukar bjuda, känns ovärt att bjud dom som bara tigger igen nästa gång dom ser att man röker, och även om dom har själva..
Ser oftast även till att inte personen ifråga bara drar så fort dom tänt ciggen, blir man bjuden ska man fan sitta kvar och prata tills man är färdig rökt, och gärna en stund till
Senast redigerad av Mx_1337 2008-02-19 kl. 22:29.
Citera
2008-02-19, 22:32
Medlem
Påtal om det där att sitta kvar och snacka efter man frågat:

Många har frågat mig, som jag gett; men fan ingen har stannat kvar och snackat. Alla har sagt "tack så jättemycket" och typ sprungit iväg. Tack själva, assholes.
Citera
2008-03-21, 19:26
Medlem
Indianpundares avatar
Kom fram en turk på 12-14 bast idag som frågade om cigg, haha jag bjöd han faktiskt , jag tänkte på han, om en 20 år i framtiden

Och ungen stannade ju kvar och snackade med mig haha första gången
Senast redigerad av Indianpundare 2008-03-21 kl. 19:32.
Citera
2008-03-21, 19:41
Medlem
topsids avatar
Jag är så jävla snäll så jag bjuder alla som frågar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in