2008-02-17, 21:24
Medlem
ciggen är värdefullast för mig, (snusar med)
så om ngn frågar efter cigg säger man nej dem är slut, men jag kan ju få bjuda på en lös ist, då brukar dem gå därifrån
Citera
2008-02-18, 00:01
Medlem
Wojaks avatar
Jag bjuder alltid. Har aldrig stött på någon otrevlig person. Är ju inte en snåljåp. Fast det är självklart att jag inte bjuder om det är en minderårig eller om jag bara har en cigg kvar.
Citera
2008-02-18, 01:42
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Tror ni att ni får sätta på bruden som ni bjuder på cigg, eller?

Nog ger man hellre en cigarett till Åke, 78 än Liselott, 17.

Håller med dig, chansen att få en pratstund är dessutom ett tiotal gånger högre med gubben än med den lilla fjortisen. Gubben kanske delar med sig av någon nyttig livserfarenhet
Citera
2008-02-18, 01:52
Medlem
Flytande_argots avatar
Jag bjuder åt höger och vänster när jag är ute på krogen. Gör inte så mycket eftersom jag ändå kappt röker nåt själv.
Citera
2008-02-18, 02:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nirp
Jag bjuder främlingar som är trevliga, oavsett kön/ålder.

Vänner behöver inte vara trevliga, de får ändå.
Du låter som en vettig människa, till skillnad från vissa här.
Citera
2008-02-18, 02:19
Medlem
Psyko Dads avatar
Det beror på vem som frågar. Är det en uteliggare så fine, då bjuder jag. Är det en snorhyvel så icke. Vill inte sponsra deras framtida lungcancer.
Citera
2008-02-18, 02:22
Medlem
Nirps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insulin
Du låter som en vettig människa, till skillnad från vissa här.
Haha, inte varje dag man hör sånt, ska väl vara här man hör det också.
Citera
2008-02-18, 04:44
Medlem
HilluPillus avatar
Då 90% av de som frågar är under 18 år så brukar jag alltid ställa frågan om hur gammla de är. När de glatt säger att de är 13-17 så säger jag åt de lika glatt som de själva att komma tillbaka när personen har fyllt 18. Alla blir lika glada
Citera
2008-02-18, 05:19
Medlem
Schnyggves avatar
Främlingar får faktiskt 9 ggr av 10, varför inte liksom? om personen inte är uppenbart cp! vänner bjuder jag givetvis alltid mycket frikostigt, jag har t.om kompisar som är lite sådär på gränsen rökare och deras trevande tobaksbruk måste ju uppmuntras! så de brukar jag nästan kasta cigg på!
Citera
2008-02-18, 12:17
Medlem
saprofyt.s avatar
Ibland säger jag att jag inte har (fast dom så klart förstår att man har när man står med en cigg i handen ), och ibland bjuder jag. Är de flera bjuder jag ändå bara på en - då får snyltarna dela!
Senast redigerad av saprofyt. 2008-02-18 kl. 12:20. Anledning: --
Citera
2008-02-19, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Främlingar får faktiskt 9 ggr av 10, varför inte liksom? om personen inte är uppenbart cp! vänner bjuder jag givetvis alltid mycket frikostigt, jag har t.om kompisar som är lite sådär på gränsen rökare och deras trevande tobaksbruk måste ju uppmuntras! så de brukar jag nästan kasta cigg på!
Känner precis igen mig, fast nu på sistonde börjar jag få knapert med pengar så jag bjuder mindre
Citera
2008-02-19, 17:00
Medlem
Fontainebleaus avatar
Skulle aldrig bjuda folk som gar runt med traningsoverall eller liknande, om det dock ar nagon jag kan relatera till pa diverse satt, ja, da bjuder jag garna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in