2008-10-20, 13:36
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 81er
Det vore kul att höra din egna syn och förklaring på din grava felanalys helt enkelt. Och om du ser dig själv som en strålande fotbollsanalytiker.

Jag är helt ointresserad av att förklara varför min analys var felaktig. Eller anser du att den "analys" jag slängde ihop på några sekunder baserad på ÖIS mediokra 2007 kombinerat med en försvagning av organisationen som skett, var helt uppåt väggarna givet vad man visste om ÖIS inför säsongen? Ingen, och då menar jag ingen, tippade helt objektivt IFK som vinnare av Allsvenskan 2007. Alla gör med andra ord grava felanalyser. Men det är naturligtvis enkelt att klanka ner på andra när man själv inte gjort en enda analys av svensk klubbfotboll, eller för den delen bara skrivit ett enda inlägg om svensk klubbfotboll, innan gårdagen.

Strålande fotbollsanalytiker? Det får andra bedömma.

/feldgrau
Citera
2008-10-20, 21:40
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekoman
Grande Allbäck. Va stor han är!

180 cm, 80 kg är väl inte så jävla extremt stort?

Citera
2008-10-24, 19:56
Medlem
meons avatar
Härligt ÖIS!

Vilka följer med upp är frågan nu?
Citera
2008-10-24, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av meon
Härligt ÖIS!

Vilka följer med upp är frågan nu?
Häcken direkt och BP kval tippar jag på, slipper gärna Assyriska också för den delen.
Citera
2008-10-25, 14:23
Moderator
easy_dans avatar
1-0 till Assyriska som därmed verkar klara för minst kval, kul för Assyriska är det lag efter Örgryte som mest hör hemma i allsvenskan av topplagen i superettan.
Citera
2008-10-25, 14:39
Moderator
Gromguttens avatar
Rafflande i botten:

Vinner Degerfors är de klara før kvalspel oavsett hur det går mellan JkpSø och Limhamn.

Vinner något av lagen JkpSø eller Limhamn räcker det med oavgjort før Dif på bättre målskillnad.

Førlorar Dif så åker de ut hur det än går i den andra matchen.

Kryssar vulkanfingrarna.

... och där kom BPs 1-0 upp. Ser brunt ut...
Citera
2008-10-25, 14:51
Medlem
Trumpeters avatar
Tycker det vore rätt kul med Assyriska i allsvenskan. I sina bästa stunder spelar de riktigt underhållande och bra fotboll.
Citera
2008-10-25, 15:15
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Tycker det vore rätt kul med Assyriska i allsvenskan. I sina bästa stunder spelar de riktigt underhållande och bra fotboll.

Äh, vill inte att pk-iterna ska få pirr i ljumsken igen, dom klarar vi oss utan.

3-0 till Häcken, Fotbollens huvudstad...
Citera
2008-10-25, 15:17
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Äh, vill inte att pk-iterna ska få pirr i ljumsken igen, dom klarar vi oss utan.

3-0 till Häcken, Fotbollens huvudstad...

pk-ism? roligare fotboll ,bättre publik o större publik...

Häcken..dit fotbollen kommer för att dö

edit: Assyriska släpper in en kvittering, inte första gången laget viker ner sig när det gäller...
Senast redigerad av easy_dan 2008-10-25 kl. 15:21.
Citera
2008-10-25, 15:55
Medlem
Två Göteborgslag med upp i AS.. Inte okej.
Citera
2008-10-25, 15:55
Medlem
De Larges avatar
Hurra Assyriska missar kvalplatsen, BP tar den genom seger mot Degerfors som tyvärr åker ur, jävla synd.
Citera
2008-10-25, 15:58
Medlem
feldgraus avatar
Synd att Degerfors åker ur, kul att J-Södra klarade sig kvar. Min långsiktiga förhoppning är att smålänningarna får ordning på skutan och kan etablera sig för att så småningom ta en allsvensk plats. De har tillräckligt med publikunderlag och historik för att det ska gå.

Trist på ett sätt med fyra göteborgslag i Allsvenskan igen, samtidigt som det förmodligen inte kommer att påverka intresset negativt lika mycket som tidigare, tack vare den nya arenan. Roligt på ett sätt att åter visa att Göteborg är att räkna med fotbollsmässigt.

/feldgrau
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in