2008-09-19, 18:52
Medlem
meons avatar
Bryr mig inte längre så mycket om vilka andra lag som också går upp. Det blir de det blir.

Lite statistik om Superettan hittills kan man hitta här:
http://www.svenskfotboll.se/t3supps.aspx?p=287904
Citera
2008-09-19, 20:02
Medlem
Ammelits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martinao
Jag skulle tippa pa att arets flopp blir Degen, och overaskning Angelholm.

Bor nära där
Citera
2008-09-20, 11:22
Medlem
underrs avatar
Verkar som Syrianska Fc kommer spela i Superettan nästa år. Räcker att de vinner mot Västerås nästa vecka =)
Citera
2008-09-20, 12:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av underr
Verkar som Syrianska Fc kommer spela i Superettan nästa år. Räcker att de vinner mot Västerås nästa vecka =)
Fan, då får vi hoppas att Assyriska stannar kvar också. Pesten hade varit ifall ÖIS blev kvar tillsammans med de två.
Citera
2008-09-20, 13:08
Medlem
P3RK3L3s avatar
Man måste verkligen imponeras av Syrianska FC, som mer eller mindre promenerat hem Norrettan och som även gav Bajen trubbel i cupen. Hoppas personligen främst på att Gröndal hakar på upp till Superettan. En charmig liten lokalklubb, som byggt en bra organisation på alla plan med ganska knappa medel.

För övrigt hoppas jag att vilket lag som helst utom Häcken går upp. Det är något med den klubben som jag stör mig så innerligt på.
Citera
2008-09-20, 13:14
Bannlyst
På tal om Häcken, kan inte de bara lägga ner sin verksamhet och ge Gothia cup till ÖIS? Häcken har gott om pengar men fyra av fem spelarköp floppar alltid för dem. Lägg ner skiten.
Citera
2008-09-20, 15:18
Medlem
Radio Hårds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbee
På tal om Häcken, kan inte de bara lägga ner sin verksamhet och ge Gothia cup till ÖIS? Häcken har gott om pengar men fyra av fem spelarköp floppar alltid för dem. Lägg ner skiten.

Surely, McSurely.
Citera
2008-09-20, 17:52
Medlem
underrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Man måste verkligen imponeras av Syrianska FC, som mer eller mindre promenerat hem Norrettan och som även gav Bajen trubbel i cupen. Hoppas personligen främst på att Gröndal hakar på upp till Superettan. En charmig liten lokalklubb, som byggt en bra organisation på alla plan med ganska knappa medel.

För övrigt hoppas jag att vilket lag som helst utom Häcken går upp. Det är något med den klubben som jag stör mig så innerligt på.

Sant! Tror även att det tar poäng rekordet i div1 ifall de vinner två matcher till.
Citera
2008-09-23, 21:16
Medlem
Trumpeters avatar
Underbart. Vinst för ÅFF mot Assyriska med 2-0. Helt otroligt att de fortfarande har chansen att gå upp.
Citera
2008-09-23, 22:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Underbart. Vinst för ÅFF mot Assyriska med 2-0. Helt otroligt att de fortfarande har chansen att gå upp.
Hellre att Åtvidaberg hänger med ÖIS upp än Assyriska i alla fall, hoppas ÖIS tar Häcken nu, samt att Assyriska fortsätter förlora.
Citera
2008-09-23, 22:56
Medlem
P3RK3L3s avatar
Varför vill man hellre ha upp ÅFF än AFF? Kan någon förklara?
Citera
2008-09-23, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Varför vill man hellre ha upp ÅFF än AFF? Kan någon förklara?
Jag personligen avskyr Assyriska, det är min enda anledning. Vet inte med andra däremot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in